וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: שון וייסמן יושאל לגרנאדה, שתרכוש אותו אם תעלה ליגה

בספרד פורסם שבתום מו"מ ממושך שבו היה מעורב הבעלים רונאלדו, הושג סיכום והישראלי ינסה לסייע למדורגת שישית בליגת המשנה לשוב ל"לה ליגה" תוך שנה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 30.1/ספורט1

שון וייסמן בדרך חזרה לליגת המשנה בספרד. אם להסתמך על הדיווחים מהלילה (בין שני לשלישי), הושג סיכום בין ויאדוליד לגרנאדה ואחרי מו"מ שארך כמה שבועות טובים, הישראלי אמור להשלים עד סוף היום את מעברו למדורגת שישית בליגת המשנה, שירדה מהליגה הבכירה בעונה שעברה ונלחמת כדי לחזור תוך שנה.

ביום ראשון נכתב שוויאדוליד לא מוכנה למכור את וייסמן במחיר הפסד ואף דורשת עליו כ-5 מיליון יורו, כשנתיים וחצי אחרי שהפך לשחקן היקר בתולדותיה כשבזמנו נרכש מוולפסברגר האוסטרית תמורת כ-4 מיליון יורו, אלא שלטענת "estadiodeportivo", לקראת היום האחרון של חלון ההעברות הושג הסיכום המיוחל והחלוץ שבעוד כשבועיים יחגוג את יום הולדתו ה-27, ישוב לליגת המשנה שבה הבקיע 20 שערים בעונת 2021/22 ואז היה מכוכבי ויאדוליד שעשתה את מה שגרנאדה מקווה לשחזר - לשוב אחרי שנה אחת בלבד ל"לה ליגה".

שון וייסמן שחקן ויאדוליד חוגג שער. Angel Martinez, GettyImages
שון וייסמן שחקן ויאדוליד חוגג שער/GettyImages, Angel Martinez

לפי הדיווח, רונאלדו, חלוץ העבר האגדי ובעלי ויאדוליד שבזמנו היה מי שהחליט לרכוש את וייסמן בסכום שיא, היה מעורב אישית במו"מ על מכירת וייסמן וסירב לרדת בדרישותיו. עם זאת, בסופו של דבר סוכם כי גראנדה לא תשלם 5 מיליון יורו עבור הישראלי, אלא תצרף אותו בהשאלה ואם תצליח בסיום העונה לשוב לליגה הבכירה, תופעל חובת רכישה בגובה 4 מיליון יורו, משמע שוויאדוליד תחזיר את ההשקעה.

וייסמן היה בסגל ויאדוליד במשחק האחרון כאשר הקבוצה הפתיעה את ולנסיה 0:1, אבל ישב על הספסל ולא שותף כלל לאור המו"מ על מכירתו. בסך הכל במדי ויאדוליד רשם 92 הופעות, הבקיע 30 שערים ובישל עוד שישה.

אם אכן יצטרף לגרנאדה במהלך היום, המשימה שלו ושל חבריו החדשים תהיה למחוק פער של שש נקודות מאייבר שבמקום השני כדי לתפוס את אחד משני הכרטיסים שמעניקים העפלה אוטומטית. במקום הראשון נמצאת לאס פלמאס שביתרון שבע נקודות על גרנאדה. בכל מקרה, מקומות 3-6 יתחרו דרך הפלייאוף על הכרטיס השלישי, כך שגרנאדה בתמונת ההעפלה לאחר 25 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully