וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "רצינו לחזור לנצח בטרנר. חמד? כל מאמן רוצה שחקן כזה"

מאמן הפועל באר שבע שיבח את החלוץ אחרי ה-0:2 על ריינה: "הראשון להגיע לאימון והאחרון לעזוב בתקופה קשה מאוד שעבר". מימר: "הנאיביות שלנו הכריעה"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי בני ריינה 0:2/ספורט1

אחרי הניצחונות של מכבי חיפה ומכבי תל אביב ביום שבת, גם הפועל באר שבע עשתה הערב (שני) את המוטל עליה, כשגברה בביתה 0:2 על מכבי בני ריינה במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל, ובכך שבה למקום השני בטבלה, מרחק ארבע נקודות מהירוקים שבפסגה. אליניב ברדה שביצע שישה שינויים בהרכב קיבל צמד מאדריאן פאון (30, 51), בעוד שרון מימר סופר מחזור 15 ברציפות ללא ניצחון, והוא רחוק שתי נקודות מהקו האדום.

כבר במחצית: נתפס החשוד בהשלכת המצית לעבר אריק ינקו
בדרך להשלמת העסקה: מיינצברג נחת בישראל לקראת רכישת הפועל תל אביב
גלאבוב ואברהם כשירים, גנדלמן וזלאטנוביץ' יפתחו נגד מכבי חיפה

תומר חמד הפועל באר שבע. דני מרון
"חשבתי שמגיע לי לשחק, לא אשקר". חמד/דני מרון

המאמן אליניב ברדה הודה בסיום: "המחצית הראשונה הייתה ממש טובה והמשכנו אותו דבר בחצי השני. זה הסתיים ב-0:2, אבל יכול היה גם להסתיים בתוצאה גבוהה יותר. אני חושב שהורדנו קצב ב-20-25 הדקות האחרונות ועם המחליפים שהכנסנו הקצב דווקא היה צריך לעלות. המצב של ריינה בדקה ה-45 לא היה צריך לקרות, אבל זה היה המצב המסוכן היחיד שלהם. לא ניצחנו בבית במשחק הקודם ורצינו לחזור לנצח פה".

תרומתו של תומר חמד: "זה לא פשוט לשחק אחרי הרבה זמן ושיש תחרות כזו גדולה בחלק הקדמי, אבל אני מרוצה מהיכולת שלו, מהגישה ומהרצינות. הוא עבר תקופה מאוד קשה באופן אישי והוא תמיד הראשון לכל אימון והאחרון לעזוב, כל מאמן רוצה שחקן כזה והוא הראה שהוא פה וגם היה מעורב בשער הראשון".

מה לחש לו איתי שכטר: "אני יודע כמה הוא אוהב כדורגל ואני מאחל לו להמשיך לשחק כמה שיותר. זו לא בושה לקבל עצה משחקן, בטח עם ניסיון כמו שלו".

לאחר מכן התייצב בעמדת הריאיונות גם תומר חמד, שסיפר: "הרגשה טובה אחרי ניצחון. באופן אישי כיף לחזור להרכב ולנצח, הכי חשוב מבחינתי זה לשחק. לא אשקר, חשבתי שמגיע לי, אבל ידעתי שאני צריך להוכיח את המקום שלי כדי לקבל את ההזדמנות. עשיתי הכל כדי שזה יקרה, ואמשיך לעשות את המקסימום עד סוף העונה כדי לעזור לקבוצה לסיים את העונה כמו שצריך".

עוד בוואלה!

חזן הודה: "אנחנו לא בדרך לפתרון בסוגיית זהבי והנבחרת"

לכתבה המלאה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מחמאות לשכטר וחמד. ברדה/דני מרון

שרון מימר אמר: "אני לא מסתכל על 15 משחקים ללא ניצחון, אלא רק על הטבלה. היום ירדנו מתחת לקו האדום, אבל אני רואה שיש לנו קבוצה ואני בטוח שנעשה את העבודה שלנו. גם היום בטרנר שיחקנו טוב, הגענו למצבים ולצערי הנאיביות שלנו הכריעה את המשחק כי נתנו להם גול ובמצבים שלנו לא כבשנו. לא הגענו להתבטל ולהפסיד 1:0, אלא שלחנו עוד שחקנים קדימה וזה עלה לנו בעוד גול שספגנו. המשחק הבא (נגד סקציה נס ציונה) יהיה מלחמת עולם ונצטרך לנצח אותו כדי ללכת קדימה. לפנינו תשעה משחקי גמר".

קרבות התחתית: "אנחנו מתעסקים בעצמנו והמטרה היא להשיג מספיק נקודות כדי להישאר בליגה. אנחנו כמו מתאגרף, מקבלים קצת מכות אבל לא נופלים ולא נשברים. נילחם עד הסוף".

הקלות בה ריינה סופגת שערים: "אנחנו עובדים קשה ומדברים על כך, אבל נופלים ברגעים של חוסר ריכוז. לצערי יש תקופות שבהן משלמים על כל חצי טעות, אני חושב שהגענו לשני מצבים יותר טובים מהפועל באר שבע ואם היינו מבקיעים אז המשחק היה נראה אחרת".

השוער אריק ינקו הוסיף אחרי משחק נוסף ללא ניצחון: "אף אחד לא ציפה שזה יהיה רצף כל כך ארוך, אבל אנחנו עדיין בחיים. כל משחק מעתה הוא גמר ונעשה הכל כדי לנצח אותם. אני חושב שניצחון אחד ידביק אצלנו משהו. התחושות בחדר ההלבשה קשה אחרי משחקים כאלה ורצף כזה, אף אחד לא חשב שנעשה פלייאוף עליון, אבל נעשה הכל כדי להישאר".

שרון מימר, מאמן בני ריינה. ברני ארדוב
"נופלים ברגעים של חוסר ריכוז". מימר/ברני ארדוב

הפועל באר שבע תגיע בשבת לאצטדיון בנתניה כדי לפגוש את הפועל חדרה ובמחזור הסיום של העונה הסדירה תארח את עירוני קרית שמונה (ראשון, 11 במרץ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully