וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל שער מרהיב מחצי מגרש: פיורנטינה הביסה 0:3 את ורונה

צפו: ביראגי קינח עם כדור חופשי אדיר בדקה ה-89, אחרי שערים של בראק (12) וקבראל (38), הסגולים קטעו רצף של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון. לאציו עלתה למקום הרביעי עם 0:1 דרמטי על סמפדוריה מבעיטה אדירה של לואיס אלברטו (80)

תקציר ניצחונה של פיורנטינה 0:3 על ורונה/ספורט1

המחזור ה-24 בליגה האיטלקית נמשך הערב (שני) ובמוקד ניצחונה הדרמטי של לאציו 0:1 על סמפדוריה בדרך למקום הרביעי, לפחות עד אשר רומא תתארח אצל קרמונזה. בנוסף, פיורנטינה עשתה סוף לרצף כישלונות בליגה עם 0:3 בחוץ על ורונה שנמצאת גם היא במקום המוביל לליגה השנייה.

כריסטיאנו ביראגי שחקן פיורנטינה חוגג שער. Alessandro Sabattini, GettyImages
דרך יפה לחגוג שער ליגה ראשון העונה. כריסטיאנו ביראגי/GettyImages, Alessandro Sabattini

ורונה - פיורנטינה 3:0

מעודדת מהניצחון הכפול על בראגה והעלייה לשמינית גמר הקונפרנס ליג, פיורנטינה קטעה רצף של שישה מחזורים ללא ניצחון. ורונה צברה 10 נקודות בארבעת משחקי הבית האחרונים שלה וחזרה לחיים, אבל הפעם לא היה לה סיכוי. האקס אנטונין בראק הבקיע בדקה ה-12 ולא חגג, ארתור קבראל נעץ את השני אחרי כדור קרן בדקה ה-38 והקינוח הגיע דקה אחת לסיום, כשהמגן המחליף כריסטיאנו ביראגי זיהה שהשוער לורנצו מונטיפו מחוץ לשערו ושיגר כדור חופשי מחצי מגרש אל הרשת.

השער של ביראגי היה ממרחק 57.91 מטרים - הכי הרבה בסרייה A מאז שהארגנטינאי פקונדו רונקאגליה, גם הוא במדי פיורנטינה, כבש לרשת נאפולי ב-2013 ממרחק של 61.48 מטרים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

צפו בשער האדיר של לואיס אלברטו בניצחון לאציו

תקציר: לאציו - סמפדוריה 0:1/ספורט1

לאציו - סמפדוריה 0:1

כדור אדיר שירה לואיס אלברטו לחיבורים בדקה ה-80 סידר ללאציו ניצחון דרמטי ושלוש נקודות ששוות לפחות זמנית עלייה למקום הרביעי בטבלה. שחקניו של מאוריציו סארי התקשו לפרוץ את הגנת סמפדוריה ורשמו מספר החמצות גדולות, עד שהרחקת כדור רעה אפשרה לספרדי לירות כדור אדיר שהכריע את ההתמודדות והקפיצה את התכולים למקום הרביעי, נקודה מעל רומא שמחר תתארח אצל נועלת הטבלה קרמונזה ומרחק שתי נקודות בלבד מאינטר וממילאן שבמקומות 2-3. זהו ניצחון שני ברציפות ללאציו בליגה, בעוד סמפדוריה פספסה הזדמנות לרשום לפחות תיקו שלישי בארבעת המחזורים האחרונים והיא נשארת במקום ה-19 ולפני אחרון עם 11 נקודות בלבד במאזנה.

לואיס אלברטו, קשר לאציו. Paolo Bruno, GettyImages
אלברטו יורה לחיבורים/GettyImages, Paolo Bruno

המחזור ה-24 יסתיים ביום שלישי:

קרמונזה - רומא (19:30)

יובנטוס - טורינו (21:45, ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully