וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צרה לברצלונה: לבנדובסקי בחוץ לשבועיים ויחמיץ את הקלאסיקו

אחרי ההפסד לאלמריה, הקטלאנים אישרו שהפולני נפצע והוא לא ישחק מול ריאל מדריד (ה', 22:00 בספורט1) בחצי גמר גביע המלך. כזכור, גם דמבלה ופאטי מושבתים

מנצ'סטר יונייטד מנצחת 1:2 את ברצלונה במסגרת הליגה האירופית ועולה לשמינית הגמר/ספורט1

הפער מריאל מדריד בפסגת הליגה הספרדית אמנם עומד על 7 נקודות, אבל הדברים רק הולכים ומסתבכים מבחינתה של ברצלונה. אחרי ההפסד המפתיע 1:0 לאלמריה בתום תצוגה שצ'אבי הגדיר כ"גרועה ביותר שלנו העונה" אמש (ראשון), היום נודע כי הבלאוגרנה איבדו במשחק לא רק שלוש נקודות, אלא גם את מלך השערים - רוברט לבנדובסקי.

המועדון אישר רשמית כי החלוץ סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ברגל שמאל, פציעה שלפי הדיווחים צפויה להשבית אותו לשבועיים לפחות ותגרום לו להחמיץ את הקלאסיקו בחצי גמר גביע המלך ביום חמישי הקרוב (22:00, ספורט1), את המפגש עם ולנסיה ביום ראשון בליגה ואולי אף את אתלטיק בילבאו בחוץ ב-12 במרץ, אם כי התקווה היא שעד אז הפולני יתאושש ויחזור לסגל.

הפציעה פוקדת את לבנדובסקי בתקופה חלשה שלו מבחינה מקצועית. הכוכב בן ה-34, שפספס שלושה מחזורי ליגה בעקבות השעיה לאחר פגרת המונדיאל, סיפק רק שני שערים ובישול בשש הופעות מאז שחזר מקטאר, כאשר בליגה האירופית הוסיף שער שלא מנע הדחה בידי מנצ'סטר יונייטד כבר בשלב 32 האחרונות.

זה לא רק החיסרון של הפולני שבוודאי יפגע בברצלונה, אלא מכת פציעות רחבה יותר בחוליית ההתקפה: אנסו פאטי אמנם אמור לשוב לפעילות בקרוב, אך לא בטוח שיתאושש מפגיעה בברכו בזמן למשחק מול ריאל מדריד השבוע, בעוד עוסמאן דמבלה נפצע לפני חודש בשריר הירך האחורי ומועד חזרתו המשוער הוא בעוד כשבועיים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully