וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת: "עשינו עונה שהיא קטסטרופה, חייבים להתאושש מהר"

קשר עירוני קרית שמונה בתכנית הספורט של 103fm: "הקבוצה לא צריכה להיות במקום הזה. מול סכנין ידענו גם לנצל את המצבים"

תקציר: בני סכנין - עירוני קרית שמונה 3:1/ספורט1

עירוני קרית שמונה עלתה בשבת מעל הקו האדום בזכות ניצחון 1:3 על בני סכנין, במשחקו השני של סלובודן דראפיץ' מאז חזר למועדון. איתמר שבירו שבר בצורת עם צמד מהיר ועל השער השלישי, כבר בדקה ה-26, היה חתום רועי קהת.

הערב (ראשון) התראיין הקשר בתכנית הספורט של 103fm וסיפר על הניצחון: "יש משהו שפתאום מתחבר לך. אתה מתכונן כל השבוע, ואחרי גול ראשון ושני - אתה כבר נכנס למומנטום. אתה פשוט בתוך זה, מרגיש יותר טוב מהיריב, ככה זה נתפס. הפעם גם ניצלנו את המצבים. היו משחקים שבהם היינו טובים יותר מהיריבים, אבל לא ניצלנו את המצבים. אתמול זה קרה, הצלחנו לנצל כל מצב".

מחזור הנעילה של העונה הסדירה: הפועל תל אביב - מכבי חיפה ביום שני
בני סכנין מאוכזבת מ"ההתפרקות", בקבוצה הופתעו מהייבוש של קרדוסו
דראפיץ': "זו הקבוצה שאני רוצה לראות". רפואה: "חלום הפלייאוף אבד"

האזינו לריאיון עם רועי קהת

עוד אמר: "זה משחק אחד, אתם יודעים איך זה בכדורגל - בכל משחק, הכול יכול להשתנות. זה לא הסוף, זה רק התחיל, זה משחק אחד ושלוש נקודות אחרי כל כך הרבה זמן. ריינה משחקת מחר נגד באר שבע ושום דבר לא גמור. אנחנו חייבים להתאפס על עצמנו. בתחתית, כל נקודה היא חשובה".

על החיבור לקרית שמונה: "אני כבר בקדנציה השנייה שלי פה, וזו השנה השלישית. זה מועדון שאני מחובר אליו מאוד, כי עשיתי פה את הפריצה שלי. הקבוצה הזאת לא צריכה להיות במקום שהיא נמצאת בו כרגע. עשינו עונה שהיא קטסטרופה, אין לנו לאן לברוח, זו אחריות שלנו השחקנים. אנחנו חייבים להתאושש מהר. בדיבורים הכול טוב ויפה, אבל אנחנו צריכים לבוא למגרש ולהראות את מה שאנחנו רוצים להגיד במילים. אין הרבה מה להגיד, זה לרדת למרגש ולהראות שאנחנו יכולים לקחת את הקבוצה הזאת למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully