וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין מאוכזבת מ"ההתפרקות", בקבוצה הופתעו מהייבוש של קרדוסו

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 11:27

אחרי ההפסד לקרית שמונה ששלח את סכנין לפלייאוף התחתון, בקבוצה הביעו פליאה על היכולת החלשה. שחקנים הופתעו: למה קרדוסו הושאר מחוץ לסגל?

תקציר: בני סכנין - עירוני קרית שמונה 3:1/ספורט1

דאגה בבני סכנין ממצבה של הקבוצה אחרי ההפסד 3:1 לעירוני קרית שמונה. בסכנין בנו העונה על מקום רביעי וכרטיס לאירופה אך אתמול (שבת) נקבע סופית שהקבוצה כלל לא תשחק בפלייאוף העליון. "העונה הזו היא כישלון אדיר", קבע גורם במועדון, "יש סגל שהיה אמור להיאבק בצמרת הגבוהה ובמקום זה אנחנו נשחק בפלייאוף התחתון".

שחקן בני סכנין, איאהב גנאים. קובי אליהו
שחקן בני סכנין, איאהב גנאים/קובי אליהו

גם המאמן קובי רפואה כזכור הצהיר עם הגעתו שיש בקבוצה סגל למקום רביעי אך התבדה. בסכנין לא מאמינים שיסתבכו במאבקי ההישרדות אך בהנהלה ובצוות המקצועי יבהירו לשחקנים שעל מנת שלא יהיה תסריט כזה הם חייבים לצבור עוד נקודות עד משחקי הפלייאוף כדי להתרחק סופית מהקו האדום.

בסכנין הביעו פליאה על היכולת החלשה אתמול. "לא הגענו למשחק, במחצית ראשונה פשוט התפרקנו בלי סיבה", קבע אחד השחקנים, "אנחנו לא יציבים העונה וזו הייתה הבעיה הכי גדולה שלנו".

בקרב השחקנים קיימת הפתעה גדולה מכך שהמאמן קובי רפואה החליט להותיר מחוץ לסגל את ניקולאו קרדוסו. השחקן הזר פתח את העונה מצוין אך דעך לאחרונה ולמעשה גם לא קיבל יותר מדי קרדיט. כעת החליט רפואה בצעד מפתיע להותיר אותו מחוץ לסגל כשהבהיר שמדובר בהחלטה מקצועית.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully