וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "זו הקבוצה שאני רוצה לראות". רפואה: "חלום הפלייאוף אבד"

קרית שמונה עלתה מעל הקו האדום עם 1:3 בסכנין, קהת שכבש: "מכירים את סלובו ואת השיטה שלו, בקרוב נגיע ל-100 אחוז"

תקציר: בני סכנין - עירוני קרית שמונה 3:1/ספורט1

שמחה גדולה הערב (שבת) בעירוני קרית שמונה אחרי הניצחון 1:3 על בני סכנין בחוץ. בזכות הניצחון - בסך הכול השלישי שלה העונה - הקריה עלתה מעל הקו האדום. איתמר שבירו כבש צמד (9, 18), רועי קהת הוסיף (23) ושלושה שערים ב-14 דקות סימנו את הדרך לניצחון.

סלובודן דראפיץ' ציין ניצחון ראשון מאז שחזר לקריה, אחרי שבשבוע שעבר הקבוצה הפסידה להפועל תל אביב. אחרי המשחק הוא אמר: "הייתה התחלה טובה שלנו. התכוננו טוב והגענו טוב, הובלנו 0:3 אחרי 23 דקות נגד סכנין וזה לא קל. עשינו ארבעה שינויים בהרכב, אני עדיין צריך להכיר את הקבוצה הזו. הצטרפו שחקנים ואנחנו עדיין בתנועה כזו של היכרות. זו הקבוצה שאני רוצה לראות. חסרות לנו נקודות וזה שם המשחק. אם נעבור את מכבי נתניה והפועל באר שבע בלי הפסד בשני המחזורים הבאים, נוכל להגיד כל הכבוד לקבוצה".

בצד המפסיד קובי רפואה אמר: "במחצית הראשונה לא היינו קרובים, נתנו להם חופש פעולה ואחרי 3:0 בדקה ה-23 המשחק היה גמור. חזרנו קצת ל-3:1 וחשבנו שאפשר אולי לעשות את זה, אבל אחרי האדום זה היה כמעט בלתי אפשרי. קרית שמונה ניצחה בצדק, היא הייתה יותר טובה. היה לנו חלום להגיע לפלייאוף, אבל איבדנו אותו. אשכנזי הרגיש כיווץ בשריר ולכן החלפתי אותו. לצערי זה הולך ובא לו כל הזמן".

מאמן בני סכנין, קובי רפואה. קובי אליהו
המשחק היה גמור בדקה ה-23. רפואה/קובי אליהו

רועי קהת שהבקיע את השלישי של קרית שמונה: "ניצחנו אחרי הרבה זמן, אנחנו בסיטואציה קשה וחייבים נקודות. אני שמח שעשינו את זה היום, נקבל הרבה ביטחון מזה. אנחנו מכירים את סלובו מהעונה שעברה, את השיטה והמערך. ייקח עוד שבוע-שבועיים כדי להגיע ל-100 אחוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully