וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפנפנת הפלייבוי חושפת: יש לי סרטון סקס עם רונאלדו, גם מסי בוגד

27.2.2023 / 0:07

הדוגמנית דניאלה צ'אבס טוענת כבר שנים שהכוכב הפורטוגלי שכב איתה ובגד באירינה שייק, עכשיו היא חושפת שהכל תועד בווידאו ומפתיעה: "אני מכירה שפנפנה אחרת שבילתה עם מסי"

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

שפנפנת הפלייבוי דניאלה צ'אבס שחשפה שקיימה יחסי מין עם כריסטיאנו רונאלדו עוד בשנת 2014 - בזמן שניהל מערכת יחסים מתוקשרת עם הדוגמנית אירינה שייק - מתעקשת שהסיפור נכון וחושפת את ההוכחה: סרטון סקס שנמצא, לטענתה, בטלפון הסלולרי שלה.

צ'אבס הצ'יליאנית, כוכבת פלייבוי שהתפרסמה לא פעם בזכות קשריה עם עולם הכדורגל, מתעקשת כבר מספר שנים ששכבה עם רונאלדו מספר פעמים בחודש נובמבר 2014. היא סיפרה בזמנו: "פגשתי את כריסטיאנו רונאלדו בארצות הברית. כבר לפני זה התכתבנו באימייל וסקייפ. הוא היה מאוד ביישן בהתחלה, אבל אחר כך היה גבר אמיתי. למרות זאת, הוא היה קצת מפוחד. הוא אהב אותי, אבל אסור היה לנו להראות את זה. רק רציתי להגשים חלום ולעשות סקס איתו. אני אוהבת את הגוף שלו. הוא אהב את הפנים שלי, את השדיים ואת העובדה שהוא אף פעם לא שכב עם שפנפנת פלייבוי".

דיילת תיעדה אוהדי מנצ'סטר יונייטד שהטרידו אותה מינית: "תראי את הצ***"
שבועות אחרי שנוקה מהאשמות על אונס, מייסון גרינווד הודיע שיהפוך לאב
"זה היה גדול עליך": שאקירה שוב תקפה את פיקה ובת זוגו בשיר חדש
איזו תעוזה: צפו כיצד בחורות צעירות מתחילות עם כוכב ברצלונה

כריסטיאנו רונאלדו, אירינה שייק. vogue.es, צילום מסך
חודשיים לאחר ה"בגידה", הם נפרדו. רונאלדו ואירינה שייק/צילום מסך, vogue.es

דוברת אמת? דניאלה צ'אבס

לא השאירה הרבה מקום לדמיון. צ'אבס

צ'אבס מעולם לא סיפקה הוכחות, אבל בסוף השבוע האחרון היא חשפה בחשבון הטוויטר שלה את קיומו של הסרטון. "הכחשתי את מה שקרה עם רונאלדו במשך שנים והמצאתי כל מיני סיפורים כדי למנוע מהאמת להיחשף. האמת היא ששכבנו מספר פעמים, וזה היה סקס מהנה מאוד. יש לי סרטון וידאו בו שנינו עירומים, רואים את האקט עצמו אבל אני לא אחשוף אותו, כדי לשמור על הפרטיות של כריסטיאנו".

צ'אבס שמתחזקת חשבון אינסטגרם פופולרי עם מעל 16 מיליון עוקבים, פתחה עמוד אונליפאנס בחודש יולי האחרון במטרה לרכוש את קבוצתה האהודה, אוהיגינס. היא מוכרת תמונות נועזות בתשלום, ומטרתה הסופית היא לגייס 20 מיליון דולר כדי שתוכל לרכוש את המועדון.

צ'אבס

כך או כך, מאז הפרסום הסנסציוני ההוא אודות רונאלדו, היא נשאלת על כך שוב ושוב ברשתות החברתיות ובריאיונות לתקשורת. בשבוע שעבר היא נשאלה על כך שוב, והסבירה מדוע היא לא מתחרטת על יחסי המין עם רונאלדו, על אף העובדה שהיה במערכת יחסים זוגית באותה תקופה.

"אם עשיתי סקס אם אדם שאינו הפרטנר שלי, אלא איש עצמאי שפשוט רצה לשכב איתי, האם זה נחשב בגידה? האם רונאלדו בגד? האם אני בגדתי? מבחינתי זה היה אך ורק סקס מזדמן. תתפלאו, אבל זה דבר שקיים בעולם", היא כתבה.

ליאונל מסי ואשתו אנטונלה במהלך חופשה באיביזה. אינסטגרם, antonelaroccuzzo, אתר רשמי
גם מסי לא שמר אמונים? עם אנטונלה/אתר רשמי, אינסטגרם, antonelaroccuzzo

כמו כן, צ'אבס רמזה שגם ליאו מסי, שנשוי לאהובת נעוריו אנטונלה רוקוזו וידוע כאיש משפחה למופת, קיים יחסי מין עם כוכבות פלייבוי בעבר. "אני מכירה לפחות שפנפנה אחת שיצאה לבלות עם מספר 10 של ארגנטינה. בגידות הן דבר מקובל מאוד בקרב כדורגלנים", טענה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully