וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת תיעדה אוהדי מנצ'סטר יונייטד שהטרידו אותה מינית: "תראי את הצ***"

26.2.2023 / 0:12

קלואי הריסון נאלצה להתמודד עם מטוס מלא באוהדים שיכורים, והעלתה סרטון שעורר המון הדים, בטרם מחקה אותו. לאחר מכן סיפרה מה באמת עבר עליה

מנצ'סטר יונייטד מנצחת 1:2 את ברצלונה במסגרת הליגה האירופית ועולה לשמינית הגמר/ספורט1

דיילת של חברת התעופה Ryanair תיעדה את מה שעבר עליה בזמן עבודתה בטיסה מלאה באוהדי מנצ'סטר יונייטד "שיכורים", שקראו לעברה "תראי לנו את הצ*צ** שלך" במהלך טיסה של שעתיים לברצלונה.

היה זה בשבוע שעבר, כשאוהדי יונייטד יצאו לעיר הקטאלונית למשחק הראשון בפלייאוף הליגה האירופית בקאמפ נואו. הדיילת קלואי הריסון, בת 25, עבדה על טיסת ערב ממנצ'סטר לברצלונה. הממונה עליה הודיע לה עוד לפני כן שאוהדי יונייטד על המטוס, אבל לא ידעה עד כמה המטוס יהיה "מלא בגברים", כדבריה.

כצפוי, האלכוהול נצרך ברמות גבוהות בטיסנה, והאוהדים החלו "להתחמם". וכך קלואי תיעדה את החוויה שלה בטיסה והעלתה אותה ל-TikTok, וצברה יותר מ-2.7 מיליון צפיות, בסרטון שממחיש מעט את ההתנהגות הוולגרית לפרקים של אוהדי כדורגל.

על פי הדיווחים, הצוות מכר במהלך הטיסה את כל מלאי האלכוהול שהיה על המטוס (וודקה ובירות), והדברים קצת יצאו משליטה באמצע הטיסה.

ברגע שהאוהדים גילו את שמה של הדיילת, הם התחילו לשיר "אנחנו אוהבים אותך קלואי, אנחנו אוהבים", וגם "תורידו נעליים אם אתם אוהבים את קלואי", וכולם הורידו את הנעליים והחזיקו אותן באוויר.

כמה מהם כבר החלו לעבור את הגבול, ושרו לה "תראי לנו את החזה", "יש לקלואי תחת יפה" ואפילו תפסו אותה ואמרו לה "בואי איתנו לשירותים". קלואי התיישבה מאחור, ולא ברור אם הייתה מפוחדת או משועשעת כשצילמה את הקולות.

כאמור, הסרטון עורר הדים בקרב חובבי הכדורגל באנגליה, והוא זכה בחשבון הטיקטוק שלה לכמעט 3 מיליון צפיות, כאשר סרטון רגיל שלה מקבל כ-50 אלף צפיות. אולי מרוב לחץ, בהלה ועומס - היא החליטה למחוק את הסרטון מהחשבון שלה.

לאחר מכן היא סיפרה: "הגעתי לטיסה והמפקח אמר לי 'יש לנו פה כמה אוהדי כדורגל, זה אמור להיות בסדר, הם נראים בסדר'. הלכתי לחלק האחורי של המטוס והסתכלתי - והמטוס פשוט היה מלא בגברים. היו אולי שלוש נשים בטיסה.

"חשבתי 'איך הם יודעים איך קוראים לי?'. הם בטח שמעו את השם שלי כשעשו את ההכרזות בהתחלה... זה גרם לי לעבור מהר יותר, זה היה כיף. הם פשוט צחקו, התרגשו לקראת הכדורגל ויצאו לחופשה, לא התלוננו. לכולם זה היה מצחיק. אם הייתה בעיה, היינו יכולים לפנות למשטרה כשהגענו, אבל לא היינו צריכים את זה".

אוהדי יונייטד יצאו מהמטוס לאחר הנחיתה ואמרו לקלואי שהם "לעולם לא ישכחו" אותה. מחברת התעופה לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully