וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת פלייבוי פתחה עמוד אונליפאנס כדי לרכוש קבוצת כדורגל

24.7.2022 / 11:58

דניאלה צ'אבס הצ'יליאנית, שמתחזקת חשבון אינסטגרם עם מעל 16 מיליון עוקבים, מוכרת תמונות נועזות בתשלום על מנת לגייס 20 מיליון דולר לקניית קבוצתה האהודה אוהיגינס, וקצב ההכנסות כבר מפתיע

הנה דרך יצירתית להגשים חלום ילדות: הדוגמנית הצ'יליאנית דניאלה צ'אבס פתחה עמוד אונליפאנס במטרה לגייס סכום של 20 מיליון דולר לרכישת קבוצת הכדורגל האהובה עליה - אוהיגינס FC.

צ'אבס בת ה-32, שכיכבה מספר פעמים על שער המהדורה הצ'יליאנית של "פלייבוי" ומחזיקה בחשבון אינסטגרם פופולרי עם מעל 16 מיליון עוקבים, גובה 20 דולר לחודש עבור הרישום לעמוד התכנים למבוגרים בלבד, ועל פי הדיווחים במולדתה היא כבר צברה מעל 5 מיליון דולר, כך שהחלום להפוך לבעלים של הקבוצה, שנמצאת כרגע במקום התשיעי בליגה הראשונה בצ'ילה, נראה קרוב למדי.

בחשבון הטוויטר שלה צ'אבס כבר חגגה את היעד המתקרב, ולתקשורת המקומית היא סיפרה: "כשגיליתי שהמועדון עומד למכירה החלטתי לפתוח את העמוד הזה כדי שגם אוהדי הקבוצה יוכלו לתרום דרכו לגיוס הכסף".

אוהיגינס היא אחת הקבוצות המוכרות בצ'ילה, וברזומה שלה זכייה אחת באליפות ב-2014 וארבע הופעות בגביע ליברטדורס, ובין מאמניה לשעבר ניתן למצוא את מנואל פלגריני, מאמן ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי לשעבר.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully