וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו תעוזה: צפו כיצד בחורות צעירות מתחילות עם כוכב ברצלונה

22.2.2023 / 0:09

אם תהיתם בעבר עד כמה קל לכדורגלנים לכבוש נשים, עוד סרטון של כוכב ברצלונה ממחיש איך העסק עובד. ומי חשפה את האוהדת? הכדורגלנית בטקס

תקציר: ברצלונה - מנצ'סטר יונייטד 2:2/ספורט1

פדרי הוא אחד השחקנים האהובים בברצלונה, ומי שנחשב לשחקן העתיד של המועדון שצועד בדרך לאליפות. בברצלונה הביעו את ההערכה לאופי שלו והעניקו לו ולשחקנית קבוצת הנשים איטאנה בונמאטי את פרס "הכדורגלן ההוגן" לשנה החולפת, בזכות "המנהיגות והצניעות שהם גילו".

הפרס של פדרי

במהלך הטקס השניים נפגשו עם לא מעט אוהדים שהגיעו למקום וביקשו להתקרב ולהצטלם עם הגיבורים - ומה שקרה לאחר מכן כבר הפך לסיפור משעשע ברשת. בונמאטי צילמה אוהדת צעירה מתקרבת לפדרי, ומשחילה לו ליד פתק, עם מה שרבים מעריכים הוא מספר הטלפון שלה. "אני רק רוצה שפדרי ייתן לי חתימה, והנה יש פה כאלה שכבר מנסות להיות אשתו לעתיד", צייצה בשעשוע בונמאטי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

האוהדת מגניבה לפדרי פתק ליד

זווית אחרת לאוהדת

האוהדת שהגניבה את הפתק לגאבי

יש לציין שזו לא פעם ראשונה שבה שחקן של ברצלונה תועד מקבל פתק מאוהדת מעריצה, אחרי שבעבר היה זה גאבי שתועד מקבל פתק מאוהדת צעירה יפהפייה, שהצטלמה איתו אחרי שלכאורה נתנה לו את המספר שלה. "איזו תעוזה", כתב אחד המגיבים למהלך של הבחורה הצעירה, בעוד אחר כתב ש"הבחור כובש גם על הדשא וגם מחוצה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully