וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "אנחנו לא סופרים ניצחונות". קורצקי: "צריך להעז יותר"

עודכן לאחרונה: 25.2.2023 / 23:20

מכבי נתניה התקרבה לפלייאוף העליון אחרי ה-0:1, בילו: "חזר לי החיוך, מאמין שנעשה את זה מול מכבי חיפה". תסכול בחדרה: "היינו בפאניקה בהתחלה, לא הצלחנו להניע כדור"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

מכבי נתניה לא עוצרת. הקבוצה הלוהטת של רן קוז'וך ציינה הערב (שבת) ניצחון ליגה חמישי ברציפות (דבר שלא עשתה כ-40 שנה) - הפעם 0:1 ביתי על הפועל חדרה. כעת יכולים היהלומים להתעסק בגומלין של רבע גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה בהמשך השבוע, בתקווה להמשיך במומנטום הנהדר שקירב אותם מאוד לפלייאוף העליון. פטריק טוומאסי הכניע מהנקודה הלבנה בדקה ה-55.

"אנחנו לא סופרים, רק מסתכלים על המשחק הבא", אמר קוז'וך בסיום. "ידענו שזה לא יהיה פשוט, ידענו שהקצב הגבוה לבסוף ייתן לנו את היתרון, וכך היה. מתחילת המשחק ראינו קבוצה אחת יותר אינטנסיבית מהשנייה וזה מה שרצינו להביא למשחק, גם הספסל שלנו יותר איכותי. ידענו שבסוף נגיע למצבים שלנו ואני שמח שבסוף הבקענו. לא הבטחנו פלייאוף כי יש עוד משחק נקודות בשביל שחס וחלילה משהו יתפספס, אבל גם אם נבטיח אותו, יש עוד הרבה מטרות לעונה הזאת".

על המשחק מול מכבי חיפה בגביע אמר המאמן: "גביע זה משהו שעומד על הפרק. ברור שיש לנו אתגר עצום, משחק בסמי עופר נגד מכבי חיפה זה בטוח לא פשוט, נצטרך להתעלות על עצמנו כדי לעבור שלב".

קרית שמונה עלתה מעל הקו האדום עם 1:3 בסכנין, צמד לשבירו
אייטור קראנקה לא מרוצה: "הנקודות חשובות, אבל נטפל ביכולת"
סילבס: "יש הרבה מאוד תובנות". בן שמעון: "הלב מתפוצץ מגאווה"

מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך. ברני ארדוב
מרוצה. קוז'וך/ברני ארדוב

עוז בילו, מהמצטיינים של נתניה הערב, הוסיף: "חזר לי החיוך, אין ספק. עברתי חצי שנה לא הכי טובה אבל הגעתי למקום הכי טוב שיש ואני שמח מאוד. אנחנו מתאמנים הכי טוב שיש פה, אני צריך לתת מספרים כדי להתקדם קדימה. היו לי שלוש וחצי שנים נפלאות באשדוד, בחצי שנה האחרונה התפקשש קצת וזה בסדר, זה נגמר. טוב לי פה. הוכחנו שאנחנו ראויים, אני מאמין שנעשה את זה גם מול מכבי חיפה".

עבור חדרה זהו משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון, ובמחזור הבא מחכה לה משחק בית קשה מול הפועל באר שבע.

עוד בוואלה!

ניצחון ליגה חמישי ברציפות למכבי נתניה - לראשונה זה 40 שנה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. ברני ארדוב
"הסגל שלנו מאוד קצר". קורצקי/ברני ארדוב

"אפשר להגיד שזה היה המשחק הכי פחות טוב מאז שחזרתי לכאן", הודה מנחם קורצקי. "פתחנו לא טוב, קצת פאניקה, קצת בהלה, לא הצלחנו ליצור שתי מסירות. לא הצלחנו להניע כדור ולמצוא שטחים. זה לא שנתניה הגיעו להרבה מצבים, פשוט לא היינו מספיק טובים היום. צריך להעז יותר מהדקה הראשונה, כשהכדור אצלנו אנחנו צריכים לשאוף לשחק, להניע כדור ולייצר מצבים. הפעם זה לא קרה. הסגל שלנו מאוד קצר, גם בחילופים עשיתי אלתורים כי רציתי עוד שחקני התקפה. אנחנו תמיד צריכים להיות מודאגים, נצטרך לתקן מול באר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully