וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "יש הרבה מאוד תובנות". בן שמעון: "הלב מתפוצץ מגאווה"

עודכן לאחרונה: 25.2.2023 / 23:14

מאמן הפועל ת"א היה מאוכזב אחרי ה-2:1 מול אשדוד. איינבינדר: "לא הגיע לנו". המאמן המנצח: "ניצחון גדול, התחברו לנו דברים"

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 על הפועל תל אביב בחוץ/ספורט1

אחרי ניצחון הבכורה בקרית שמונה בשבוע שעבר, קיווה חיים סילבס לרשום שלוש נקודות נוספות בהפועל תל אביב - אך האדומים חזרו לסורם והפסידו בביתם 2:1 למ.ס. אשדוד, במה שהיה הפסד הבכורה שלו בתפקיד. דן איינבינדר כבש ראשון (24), אולם זקאריה מוגיס איזן (47) ואז השלים מהפך במבצע אישי יפהפה (86) כדי להעלות את קבוצתו למקום השישי בטבלה, לפחות באופן זמני. אנטואן קונטה הורחק עמוק בתוספת הזמן. הפועל תל אביב תתארח אצל בית"ר ירושלים במחזור הבא, אשדוד תארח את בני סכנין.

"ספגנו שערים שלא מאפיינים אותנו לאחרונה, גם מה שניסינו לעשות מהספסל לא עזר", הודה חיים סילבס. "לצערי הרב, אם היינו משחקים בהמשך כמו שנראינו במחצית הראשונה, היינו מנצחים את המשחק. אנחנו מאוד מאוכזבים. ספגנו בדקה-שתיים הראשונות של המחצית השנייה וזה שינה את המומנטום. היינו צריכים להשתלט על המשחק אבל לא הצלחנו לייצר דברים בחלק הקדמי".

המאמן המפסיד הוסיף ואמר: "שיחקנו לא מספיק טוב. יש הרבה מאוד תובנות, אני מאמין שניראה יותר טוב. כולם כבר הבינו שנהיה בפלייאוף התחתון, הקבוצה היתה לא מספיק טובה לכל אורך העונה. הצלחנו באיזשהו שלב טיפה להתאושש ולהתחזק, אבל היום קרו דברים שפחות מתאימים לנו בחלק האחורי. ניתן על זה את הדעת".

שלושה פצועים וארבעה עצורים בקטטה בין אוהדי מכבי חיפה לאוהדי בית"ר
מי כאן המלך? הקרב המרתק על מלכות השערים בליגת העל
על גבול הירדן: ירדן שועה הוא הברומטר של בית"ר ירושלים

חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
הפסד בכורה. סילבס/דני מרון
תגובות חיים סילבס ורן בן שמעון אחרי הניצחון 1:2 של מ.ס. אשדוד על הפועל תל אביב/ספורט1

דן איינבינדר אמר: "לא חשבתי שכך זה ייגמר. התחלנו טוב את המשחק, המחצית הראשונה היתה די שוויונית, השגנו את היתרון, אבל בגדול לא הגיע לנו היום. לא רצינו מספיק, לא נלחמנו מספיק, לא האמנו מספיק שאנחנו צריכים לרוץ ולעשות הרבה יותר".

מנגד, סיכם רן בן שמעון המאושר ואמר: "לבוא אחרי שיא כזה, כמו מכבי חיפה, ולהישאר פה במשחק גם אחרי שספגנו, ולסיים בגול ניצחון כזה, במאבק כל כך גדול על הפלייאוף העליון - גאווה גדולה, הלב שלי מתפוצץ מגאווה עבור השחקנים האלה. התחברו לנו דברים, הצטרפו פה שחקנים, לקח הרבה זמן לייצר את התמהיל הנכון. אנחנו משחקים כדורגל טוב כל העונה, זו דעתי, הרבה שחקנים אצלנו הפכו להיות טיפה יותר חדים. יש סגל טיפה יותר רחב והחילופים מעלים אותנו. זה ניצחון גדול".

זקאריה מוגיס שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער. דני מרון
"מאוד משמעותי עבורי". זוגיס/דני מרון

איש המשחק זקאריה מוגיס הוסיף: "זה מאוד משמעותי עבורי. פעם אחרונה שכבשתי צמד שיחקתי בגאנה, זה היה לפני די הרבה זמן. הניצחון הגיע לנו. העניין הוא לא מי פותח בהרכב, אלא ההשפעה שיש לך על המשחק".

שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
יוזמה יפה. שחקני הפועל תל אביב עם ילדים מעמותת אלו"ט/דני מרון

המשחק הונגש לאנשים בעלי ליקויי ראייה, בפיילוט ראשוני מסוגו בישראל. לפני תחילתו נערך טקס להשקת שיתוף פעולה עם מרכז 'נא לגעת', כאשר ילדים בעלי מוגבלות חושית עלו עם שחקני שתי הקבוצות. בנוסף, כחלק משיתוף הפעולה עם עמותת אלו"ט, המועדון האדום אירח כ-250 ילדים על רצף האוטיזם במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully