וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייטור קראנקה לא מרוצה: "הנקודות חשובות, אבל נטפל ביכולת"

מאמן מכבי תל אביב לאחר ה-0:2 על נס ציונה: "אנחנו יודעים שחשוב לנצח גם כשאנחנו לא טובים. חייבים להשתפר כי העונה עוד ארוכה". דורה: "העתיד שלי? מה שיהיה, יהיה"

אייטור קראנקה ושלומי דורה מגיבים ל-0:2 של מכבי תל אביב על סקציה נס ציונה/ספורט1

מכבי תל אביב לא הרשימה יתר על המידה, אך הצליחה לחבר ניצחון שני ברציפות - לראשונה בעידן אייטור קראנקה. הצהובים גברו על סקציה נס ציונה 0:2 במשחק החוץ בפתח תקוה, עם צמד של ג'ורג'ה יובאנוביץ' (31, 40), שלא כבש מאז המחזור ה-17. מכבי תל אביב צימקה את הפער ממכבי חיפה לשתי נקודות, לפני משחקה של האלופה מול בית"ר ירושלים. עבור נס ציונה זהו משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון, והיא נותרת במקום האחרון בטבלה.

הבינגו של מוגיס: מ.ס. אשדוד ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב בחוץ
שלושה פצועים וארבעה עצורים בקטטה בין אוהדי מכבי חיפה לאוהדי בית"ר
בהתאחדות מאמינים בפתרון. בניון וזהבי יגיעו להסכמה?

ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
"מרגיש טוב לכבוש". ג'ורג'ה יובאנוביץ'/אריאל שלום

צפו בתקציר המשחק

תקציר: סקציה נס ציונה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב, סיכם: "לא הייתי מרוצה. ניצחנו וזה חשוב, אבל אנחנו חייבים להשתפר ולשחק הרבה יותר טוב. הנקודות חשובות, אבל נטפל ביכולת. אנחנו חייבים להשתפר כי יש עוד הרבה משחקים והעונה ארוכה. אנחנו לא בשיאנו, אבל חשוב לקחת נקודות כשאתה לא משחק טוב. אנחנו יודעים את זה. 51 נקודות זה לא רע, טוב שניצחנו קבוצה שבמשחק הבית עשינו נגדה תיקו".

ג'ורג'ה יובאנוביץ' שכבש צמד אחרי בצורת של שישה מחזורים בליגה: "מרגיש טוב לכבוש, אבל מה שחשוב זה שלקחנו שלוש נקודות. לדעתי זה נורמלי שקורה ששחקן לא מבקיע שישה מחזורים בעונה אחת. אנחנו עדיין עושים טעויות במשחקים ואנחנו צריכים לתקן אותן כדי להתקדם".

שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל. אריאל שלום
שחקני מכבי תל אביב בסיום/אריאל שלום

המאמן המפסיד שלומי דורה: "צריך לקחת את הנקודות הטובות; הגישה, הרצון והמוטיבציה. ספגנו בדקות טובות שלנו בגלל עמידה לא נכונה ואחר כך ספגנו שוב. מכבי תל אביב, כשנותנים לה היא מענישה. נפסל לנו איזה גול שמצטרף לכל מה שקורה לנו בתקופה הארוכה. ראו את פערי הרמות, מכבי לא צריכה יותר משתי המתנות האלו שנתנו לה. ההמשך? נהיה צריכים להיות חזקים מנטלית ואם הגישה תהיה דומה, אני מאמין שהכדורגל והתוצאות ישתפרו. העתיד שלי? מה שיהיה, יהיה".

דור כוכב התייחס לשער שנפסל לו: "מתסכל מאוד, בטח במשחק כזה כשאתה בפיגור ומצצליח לכבוש ולחזור. זה היה יכול להיות גול ראשון שלי העונה, מאוד מתסכל ומאכזב. אנחנו יודעים שהסיטואציה לא פשוטה, אבל כבר עמדנו במשימות כאלה - גם בתור מועדון וגם כקבוצה. הייתי כאן במצב דומה לפני שלוש שנים והגענו למשחק אחרון בקרית שמונה שהכול היה בידיים שלנו, ופספסנו הישארות. נבוא עם הרבה אמונה בעצמנו ומקווה שנעשה את זה".

דור כוכב שחקן סקציה נס ציונה. אריאל שלום
"כבר עמדנו במשימות כאלה". דור כוכב/אריאל שלום

המשך משחקי המחזור ה-24:

ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - הפועל חיפה (ספורט4)

שני, 20:00: הפועל באר שבע - מכבי בני ריינה (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully