וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה צפוי לערוך 5 שינויים. הפועל באר שבע רוצה להישאר במירוץ

המאמן אמור להמשיך עם קו של ארבעה שחקני הגנה מול ריינה (שני, 20:00, ספורט1), כשאיתן טיבי ואביב סולומון יתפסו את מקומם של ויטור ולופס. באריירו וחטואל עשוים לפתוח, ייתכן שגם מיכה יחזור ל-11. ינקו יחזור לשער האורחת

תקציר: מכבי בני ריינה - הפועל באר שבע 3:0/ספורט 1

הפועל באר שבע

בשל החיסורים הרבים, אליניב ברדה שלח את שחקניו הביתה מהאימון המסכם בלי שהם יכולים להעריך מי יפתח מחר (שני, 20:00, ספורט1) מול מכבי בני ריינה ומי ימלא את מקום אלה שלא ישחקו. מיגל ויטור פצוע וייעדר, רועי גורדנה והלדר לופס מוצהבים והם מתווספים לרמזי ספורי ופטריק קלימלה שנעדרו בשל פציעות גם מהמשחק הקודם.

מריאנו באריירו ורותם חטואל שנעדרו מחלק מהאימונים מאז ההפסד למכבי תל אביב כשירים ועשויים לפתוח בהרכב. ברדה צפוי להמשיך בקו של ארבעה מאחור עם איתן טיבי ואביב סולומון במקום ויטור ולופס. דור מיכה אמור לחזור לקישור ובחלק הקדמי קיימת התלבטות בין חטואל לאדריאן פאון.

בהפועל באר שבע מאוד דרוכים לקראת המשחק אחרי שני משחקים בהם לא כבשו וכתוצאה מכך גם לא ניצחו. "מכבי תל אביב ומכבי חיפה שיחקו לפנינו וניצחו, כך שאנחנו לא יכולים למצמץ ולאבד עוד נקודות", אמרו בקבוצה אחרי האימון המסכם. "מקווים הפעם לא לאכזב את האוהדים שלנו ורוצים להרגיש אותם בטרנר בגב שלנו".

רותם חטואל, דור מיכה שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
יפתחו? חטואל ומיכה/דני מרון

במכבי בני ריינה, שלא ניצחה ב-14 משחקי הליגה האחרונים, מבינים שככל שהמחזורים מתקדמים מצבה של הקבוצה מחמיר בתחתית הטבלה והתקווה היא לחזור לפחות עם נקודה מאצטדיון טרנר.

המאמן שרון מימר יחסר את הבלם סמביניה שמחלים מקרע בגיד המפשעה והחלוץ אוסמה חלאיילה שנפצע במשחק האחרון מול מכבי נתניה, אך מנגד יקבל בחזרה את השוער אריק ינקו שהחלים מפציעה בברכו וצפוי לפתוח בהרכב. גוסטבו מרמנטיני מתוכנן לפתוח בחלק הקדמי לצידו של מארק קוסטה, כאשר שלומי אזולאי ואחמד עאבד מתחרים על המקום הנוסף בחלק הקדמי.

"התאוששנו מהמשחק האחרון ואני חושב שעשינו משחק טוב והיינו ראויים בו אפילו לניצחון", אמר מימר לקראת המשחק, "ספגנו שערים בגלל חוסר ריכוז וחבל, אבל אנחנו כבר אחרי זה ומתכוננים למשחק סופר קשה, באר שבע בטרנר זה מהמשחקים הקשים שיש בליגה, אבל הקבוצה הזאת הוכיחה שהיא יכולה לתת משחקים טובים בכל מגרש בליגה, כולל בסמי עופר מול 25 אלף צופים וזה המסר שנתנו לקבוצה, לבוא לטרנר ולעשות משחק טוב ולהוציא נקודות. הוכחנו בעבר שאנחנו יכולים".

עוד בוואלה!

ברדה מתעקש: "אין לנו סגל חסר, התמיכה בטרנר היא אדירה"

לכתבה המלאה

טריוויה

* הפועל ירושלים ניצחה את הפועל חיפה בשני משחקי חוץ בעונה שעברה, אבל בבית לא גברה עליה מאז הגלגול הקודם של המועדון. זה קרה באפריל 1988, כאשר שתי הקבוצות שיחקו בפלייאוף העליון של הליגה הארצית. שוקו נומדר ומישל דיין סידרו 0:2 בימק"א, בעונה בה הירושלמים חזרו לליגה הבכירה ואילו החיפאים איבדו את הכרטיס השני לטובת הפועל טבריה.

* הפועל חיפה תנסה להשלים על יריבתה דאבל עונתי ראשון מאז האליפות ב-1998/99, אז ג'ובאני רוסו קבע 0:1 בטדי ולירון בסיס סידר 0:1 בקרית אליעזר.

* הפועל חיפה השיגה רק נקודה אחת העונה במשחקים בהם נקלעה לפיגור - פחות מכל קבוצה אחרת בליגה.

* ניצחון הבכורה של רוני לוי כמאמן הפועל חיפה היה 0:1 על הפועל ירושלים בסיבוב הראשון וסך הכול הוא במאזן מושלם בשלושה משחקים מולה.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: טרנר
קהל: 10518

תוצאות השבת:

הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:1

סקציה נס ציונה - מכבי תל אביב 2:0

בני סכנין - עירוני קרית שמונה 3:1

מכבי נתניה - הפועל חדרה 0:1

מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully