וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה מתעקש: "אין לנו סגל חסר, התמיכה בטרנר היא אדירה"

לפני בני ריינה (ב', 20:00, ספורט1), התייחס מאמן הפועל באר שבע לחיסורים שלו ולאחוזים המאכזבים בבית: "צריך לשפר כמה דברים". על קלימלה: "ידענו שזו החתמה לטווח ארוך"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

אחרי שראתה את מכבי חיפה ומכבי תל אביב משיגות שלוש נקודות במאבק האליפות, תנסה גם הפועל באר שבע להישאר במאבק האליפות כשתארח מחר (שני, 20:00, ספורט1) את מכבי בני ריינה.

אחרי שראתה את מכבי חיפה ומכבי תל אביב משיגות שלוש נקודות במאבק האליפות, תנסה גם הפועל באר שבע להישאר במאבק האליפות כשתארח מחר (שני, 20:00, ספורט1) את מכבי בני ריינה. הלדר לופס ורועי גורדנה המוצהבים ייעדרו, וכמוהם גם מיגל ויטור, פטריק קלימלה ורועי גורדנה שאינם כשירים.

הבוקר ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים, ובה אמר אליניב ברדה: "אנחנו מגיעים באותה גישה, בגישה של קבוצה חזקה ועיקשת. יש לנו משחק מול קבוצה קשה, אבל אנחנו שולטים רק במה שאנחנו יכולים לשלוט - וזה בעצמנו. זו הדרך היחיד. מבחינתי אין לנו סגל חסר, מי שמשחק צריך לעשות את העבודה. יש פה סגל חזק ובריא, לא נשתמש בשום דבר כתירוץ. כל שחקן יצטרך להוכיח שמגיע לו להיות בהרכב או על הספסל".

על האחוזים הבינוניים בטרנר אמר המאמן: "מבחינתי זה יתרון, נקודה. הדחיפה שהשחקנים מקבלים פה היא אדירה, ואני בטוח שנתרגם את זה לדברים טובים. גם בחוץ הפסדנו, אין הבטחה לכלום, אבל רור שטרנר הוא יתרון. אנחנו קבוצה עיקשת וחזקה מאוד, אבל צריך לשפר כמה דברים שלא עבדו לנו בשבועות האחרונים, בעיקר בחלק הקדמי".

ערב עגום ביציעים: 20 אוהדים של מכבי חיפה ובית"ר ירושלים נעצרו
בכר ומוחמד חזרו לעצמם, אצילי בדרך: "ניצחון של דרך חדשה"
קראנקה ציפה ליותר. איליה התאכזב שלא שותף

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו. ניב אהרונסון
דרוך. ברדה/ניב אהרונסון

על פטריק קלימלה: "כבר בהחתמה אמרנו שזו החתמה לטווח ארוך, כי הוא לא שיחק הרבה זמן וייקח זמן להכניס אותו לעניינים. יש לו פציעה קטנה שמטרידה אותו, ולכן לא נסכן אותו. הוא בעקומת התאלקמות טובה מאוד".

איאד אבו עביד הוסיף: "אנחנו שמים דגש על לא לספוג, כל משחק כזה עושה טובה לשחקני ההגנה בפרט ולכל הקבוצה בכלל. אני מקווה שנמשיך ככה גם מחר. זו היישורת האחרונה, אבל הדבר היחיד שמעניין אותנו זה המשחק מחר, לבוא ולעשות את העבודה. אני מרגיש פה בבית, הקהל אוהב אותי, הצוות המקצועי, הבעלים, אני משתדל לתת את כל כולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully