וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר ומוחמד חזרו לעצמם, אצילי בדרך: "ניצחון של דרך חדשה"

26.2.2023 / 7:24

מכבי חיפה חוגגת את הניצחון על בית"ר, חוזרת להלל את המאמן על ההרכב וניהול המשחק, בטוחה שהכוכבים פתחו דף חדש ומנבאת: "המספרים של אצילי יחזרו, ובגדול". השחקנים מעידים: "הפעם יש תחושה אחרת". גם פיירו זכה למחמאות, ולמה אבו פאני הוחלף?

תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

בעשר הדקות האחרונות של המשחק אמש (שבת) מול בית"ר ירושלים, הלכו שחקני מכבי חיפה אחורנית למרות שליטה אבסולוטית שלהם בשאר הדקות. הירוקים כמעט שילמו על כך בשער שיוויון של האורחת, אך בסופו של דבר יצאו עם שלוש הנקודות אחרי ניצחון 1:2. בחיפה מספרים שהדקות האחרונות העידו על המתח הגדול שהיה בקבוצה. "היה ועדיין יש לחץ גדול בקבוצה. זה לא סוד", הודה אחד השחקנים. "רצינו לרשום משחק שלא רק יהיה כתוב עליו ניצחון, אלא יחזיר לנו את האמונה שאנחנו יכולים לחזור לשחק ברמה גבוהה".

הניצחון שחרר הרבה מאוד לחץ אצל הירוקים שכעת רוצים בעיקר לייצר המשכיות ויציבות. "אחרי המשחק מול קרית שמונה הייתה הרגשה שזה ניצחון שלא מוציא לדרך חדשה. הפעם יש הרגשה אחרת", הסביר גורם בקבוצה. "שיחקנו כמו שמצפים מאיתנו. הרבה מאוד שחקנים הוכיחו שאסור להספיד אותם מהר מדי".

ברק בכר ניסה השבוע לשבור שגרה עם השחקנים והוציא אותם לגיבושון שכלל גם סימולציית טיסה, אנלוגיה מדויקת לציפיות שלו מהקבוצה. הוא המשיך לבקש מהם בעיקר להיות אגרסיביים, ללחוץ ולנסות לזכות בכל מאבק. אמש בכר העיד בסיום בפני אנשי הקבוצה שזה בדיוק מה שרצה לראות והחמיא לשחקנים.

דולב חזיזה, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בדיוק לזה בכר פילל. שחקני חיפה חוגגים/מאור אלקסלסי

מי שזכה למחמאות גדולות היה עלי מוחמד. הקשר היה בתקופה נוראית ואף ספג ביקורת קשה מהצוות המקצועי, אך אתמול חזר לעצמו והציג יכולת מצוינת. "ברור שעלי הוא אחד השחקנים הכי חשובים שלנו. אנחנו צריכים שימשיך כך", אמרו במועדון. גם פרנזי פיירו קיבל שבחים, ובחיפה מקווים שכעת הרוויחו את החלוץ שכבש אחרי בצורת ארוכה.

מי שהוחלף במחצית כבר היה מוחמד אבו פאני. בכר שוחח עם הקשר במחצית והבהיר לו שהוא מוציא אותו בעקבות הצהוב שהוא סוחב והחשש שבניסיון לאזן את כמות השחקנים על כר הדשא, לאבו פאני יהיה פוטנציאל לקבל צהוב שני. ההחלטה של בכר התקבלה גם בעקבות עימות מתמשך בין הקשר לבין הבלם של בית"ר ירושלים אורי דהן, שכזכור חלק את חדר ההלבשה עם אבו פאני בחיפה עד תחילת העונה הנוכחית. כך או כך, בכר זכה למחמאות גדולות על ניהול המשחק ועל ההרכב שהעלה. המאמן לא היה חף מביקורת לאחרונה, אך אתמול בחיפה היו משוכנעים שגם בכר חזר לעצמו.

בקבוצה עודדו את עומר אצילי שהחמיץ פנדל. "עומר משתדל, רץ ונלחם ולכן אין לאף אחד ספק שהוא יחזור לעצמו", אמר גורם במועדון, "הוא אחד השחקנים הכי חשובים בקבוצה, אם לא החשוב שבהם. המספרים שלו יחזרו ובגדול".

עוד בוואלה!

ונהפוך הוא: מכבי חיפה התאוששה עם מהפך ו-1:2 על בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה חוגג שער עם דולב חזיזה. מאור אלקסלסי
בכר הרוויח אותו מחדש? פיירו חוגג/מאור אלקסלסי
דיא סבע, עבדולאי סק, מוחמד אבו פאני, שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חגיגות ירוקות/מאור אלקסלסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully