וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלל מועמדות, אבל למי יש מספיק כסף? על עתידו של ג'וד בלינגהאם

כל הגדולות לוטשות עיניים, ובעוד ריאל מדריד וליברפות המועמדות המובילות, שתיהן יתקשו לעמוד בדרישות של דורטמונד. תמונת מצב

תקציר: בורוסיה דורטמונד - הרטה ברלין 1:4/ספורט1

הפרק של ג'וד בלינגהאם בבורוסיה דורטמונד ככל הנראה יגיע לסיומו בקיץ הקרוב, השאלה שנותרה היא רק מה יהיה היעד הבא של ילד הפלא האנגלי.

לפי "האתלטיק", רשימת המועמדות לצרפו כוללת את ריאל מדריד, ליברפול, צ'לסי, ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, פריז סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי וגם ברצלונה, אף "שהיא יותר מוגבלת כלכלית מהקבוצות האחרות".

בחלון ינואר נדמה היה כי אלופת אירופה וסגניתה הן המועמדות המובילות במירוץ אך כעת, כאמור, הצטרפו עוד כמה וכמה קבוצות פאר. לאנגלי בן ה-19 יש חוזה עד 2024/25 בבורוסיה דורטמונד, שתהיה מוכנה למכור אותו בקיץ הקרוב - אך רק אם תקבל כ-150 מיליון יורו.

בלינגהאם, כך נכתב, הוא מטרת הרכש הגדולה ביותר של ליברפול בקיץ הקרוב, והתבוסה מול ריאל מדריד רק חיזקה זאת. הקשר הצעיר מעריץ את יורגן קלופ, לגרמני מערכת יחסים טובה עם בורוסיה דורטמונד כמובן, אולם לפי ה"אתלטיק", ליברפול אולי פייבוריטית במירוץ, אך "הכסף לו היא תזדקק והכושר בו היא נמצאת יהוו מכשול".

פפ: "בעבר היה יחסית קל לזכות בליגת האלופות, לא עוד"
באינטר היללו את לוקאקו: "מחולל ניסים". פורטו כועסת על השיפוט
עם חרב ולבוש מסורתי: צפו בכריסטיאנו רונאלדו חווה חג סעודי

ג'וד בלינגהאם בורוסיה דורטמונד. רויטרס
כל אירופה רודפת אחריו. בלינגהאם/רויטרס

אותו כסף עלול להקשות גם על ריאל מדריד. שיחות לא רשמיות עם נציגיו של בלינגהאם כבר החלו, אולם "מקורות סביב מדריד מסרו כי כמעט אין סיכוי להשלים עסקה כזאת, בגלל הפן הכלכלי. הם העבירו מסר דומה גם בשנה שעברה, לגבי ארלינג הולאנד. ריאל מתעקשת שיש לה סכום - נמוך בהרבה מ-150 מיליון יורו - והיא לא מוכנה לעבור אותו". זאת ועוד: מטרת הרכש הגדולה ביותר של ריאל, כרגע, היא בכלל חלוץ נוסף לצד קארים בנזמה.

קבוצה שלא נוהגת לחשוש מעסקאות גדולות היא מנצ'סטר סיטי, שלטשה עיניים גם לכיוונו של אנסו פרננדס ואולי תצטרף להחליף את אילקאי גונדואן בקיץ. גם היריבה העירונית לא אמרה נואש, בעיקר על רקע החלפת הבעלים שצפויה להזרים למועדונים עוד לא מעט ליש"ט. צ'לסי, ארסנל ופריז סן ז'רמן כרגע נראות כמו מועמדות פחות בולטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully