וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיטי לא מצליחה להרוג משחקים, פפ צריך לתת על כך את הדעת"

באנגלים מנתחים את ה-1:1 עם לייפציג ומבקרים את ריבוי השינויים של המאמן ממשחק למשחק: "ההיסטוריה טוענת שעדיף לא לשנות כ"כ הרבה"

תקציר: נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר סיטי 1:1/ספורטא1

"בעבר היה יחסית קל לזכות בליגת האלופות - לא עוד", אמר פפ גווארדיולה לאחר ה-1:1 של מנצ'סטר סיטי עם לייפציג, במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. האלופה האנגלית אמנם השיגה תוצאה סבירה לקראת הגומלין אותו תארח ב-14 במרץ, אולם בתקשורת הבריטית לא אהבו את מה שראו.

"סיטי לא מצליחה להרוג משחקים", קבע שחקן העבר של הקבוצה דני מילס. "בשנים האחרונות זה תמיד היה 0:2, 0:3, 0:4, 0:5, כמות שערים ענקית. הם לא מביסים קבוצות כמו בעבר, ופפ צריך לתת על כך את הדעת".

"המחצית הראשונה היתה נהדרת, אבל בשנייה היתה חסרה אינטנסיביות", הוסיף שחקן עבר נוסף, אואן הארגריבס. "כל הכבוד ללייפציג, אבל אני חושב שסיטי נראתה קצת מאופקת. אולי זה מה שפפ אמר לשחקנים - אתם כבר שם, עכשיו תסיימו את העבודה. הוא כעס שהם הפסיקו לשחק ושלייפציג היו עדיפים בהרבה בחצי השני. זו תוצאה סבירה, אבל סיטי היתה יכולה להוציא הרבה יותר אם היתה משחקת כפי ששיחקה במחצית הראשונה".

פפ: "בעבר היה יחסית קל לזכות בליגת האלופות, לא עוד"
באינטר היללו את לוקאקו: "מחולל ניסים". פורטו כועסת על השיפוט
עם חרב ולבוש מסורתי: צפו בכריסטיאנו רונאלדו חווה חג סעודי

שחקני מנצ'סטר סיטי ברנרדו סילבה, מנואל אקאנג'י, רודרי. Fantasista, GettyImages
התוצאה סבירה, היכולת מדאיגה/GettyImages, Fantasista

ארלינג הולאנד נגע בכדור שבע פעמים בלבד במחצית הראשונה - אף לא אחת מהן היתה קרוב לשער. את המשחק סיים עם 20 נגיעות בכדור ובעיטה אחת בלבד, אולם באנגליה דווקא גיבו אותו. "הוא לא כבש, אבל המאמן מרוצה ממנו, הוא כובש בלי סוף והולך לשבור עוד שיאים", אמר מת'יו אפסון.

פיל פודן צפה בנעשה מהספסל, ולא השלים 90 דקות בליגה מאז דצמבר. "צריך להיות סבלניים ולסמוך על התהליך", אמר ריו פרדיננד. "צריך לסמוך על מה שפפ עושה, מה שהוא עשה בקבוצות הכי גדולות. גם מחרז וגריליש ישבו על הספסל, לכל שחקן התקפה יש את התקופות הללו".

על השינויים הרבים שפפ עושה בחלק האחורי אמר בלם העבר: "הם מחליפים כל שבוע, בין אם בגלל פציעות או בלי קשר. ההיסטוריה אומרת שעדיף להמשיך עם אותם שחקנים. תסתכלו על ריאל מדריד - כעת רודיגר ומיליטאו, בעבר וראן וראמוס. תעברו לכל אורך ההיסטוריה, ככה זה".

עוד בוואלה!

הכול פתוח לקראת הגומלין: לייפציג ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יותר מדי שינויים? פפ/רויטרס

שון רייט פיליפס הסכם עם חברו לאולפן: "גם אם תסתכלו על סיטי ששלטה בפרמיירליג, תראו שהיא עשתה זאת פחות או יותר עם אותו הרכב, ועם רביעיית הגנה סולידית. הם בנו אחדות בתוך הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully