וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספין או אמת? דיווחים סותרים בנוגע למו"מ בין ברצלונה למסי

בקטלוניה טוענים שהמגעים מואצים, בארגנטינה מכחישים והכול ברקע ההתסבכות החמורה של הנשיא לאפורטה, שרק רוצה להסיט את האש

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 21.2/ספורט1

דיווחים סותרים בנוגע לפגישה בין ז'ואן לאפורטה לאביו של ליאונל מסי. בעוד בתקשורת הקטלאנית מספרים שיש מגעים בקצב גבוה בנוגע לחזרה של אלוף העולם לקבוצה, בארגנטינה טוענים שאין שום מגעים, מטילים ספק שהתקיימה פגישה ואומרים שגם אם כן - אין שום מו"מ.

אתמול דווח ב"רדיו קטלוניה" שחורחה מסי נפגש עם לאפורטה בנוגע לחזרה אפשרית של בנו למועדון בו גדל ובו שיחק עד לפני כשנה וחצי. בהמשך הופיעו דיווחים שליאו מסי עצמו שוחח בעניין עם המאמן ושותפו לשעבר לחדר ההלבשה, צ'אבי.

הכול טוב ויפה, אלא שהעיתונאי הבכיר גסטון אדול, בן ארצם של חורחה וליאו מסי, צייץ הלילה: "התסריט לא השתנה. ליאו מסי ממשיך לנהל מו"מ על הארכת חוזהו בפריז סן ז'רמן וכרגע אין מגעים עם אף קבוצה אחרת באירופה. חורחה מסי נמצא בארגנטינה כרגע".

בימים האחרונים אגב, אחיו של מסי תקף את ברצלונה ואביו התראיין ואמר ש"ליאו לא יחזור".

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה עם ליאונל מסי. רויטרס
האמת תצא לאור במוקדם או במאוחר. מסי ולאפורטה/רויטרס

האם מדובר בכלל בספין מבית היוצר של מקורבי לאפורטה, שמנווטים את התקשורת הקטלאנית? הדיווחים ביממה האחרונה מגיעים כשברקע ההסתבכות החמורה של נשיא ברצלונה. במסגרת הפרשה התגלה שהמועדון שילם 1.4 מיליון יורו לחוסה מריה אנריקס נגריירה עבור "ייעוץ טכני", בתקופת כהונתו כסגן נשיא איגוד השופטים בין השנים 2016 ל-2018.

נשיא לה ליגה, חאבייר טבאס, אמר שלשום: "יש דאגה רבה בנוגע לנושא נגריירה ובארסה. לא נפעל כל עוד יש חקירת משטרה, אבל אנחנו לא יכולים להתעלם מהתלונות. אנחנו נחקור וגם בארסה החלה בחקירה פנימית. אנחנו מחכים להסברים ובינתיים ברצלונה לא הסבירה דבר. לאפורטה צריך להתפטר אם הוא לא מסוגל להסביר בצורה ברורה את התשלומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully