וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר צפוי להחמיץ את באיירן, "חורחה מסי נפגש עם לאפורטה"

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 23:37

כוכב פ.ס.ז' סובל מנזק לרצועות בקרסולו וספק אם יהיה כשיר עד הגומלין. בספרד טוענים: אביו של הפרעוש שוקל אפשרות קאמבק

תקציר: אייאקס - ספרטה רוטרדם 0:4/ספורט 1

פריז סן ז'רמן אישרה הערב (שלישי) ניימאר סובל מנזק ברצועות, לאחר שסובב את הקרסול בניצחון המשוגע 3:4 על ליל. זמן ההיעדרות המדויק לא פורסם, אך בצרפת מעריכים שהסיכויים שישחק בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן קלושים.

בצרפת התפרסמו כמה דיווחים בשבועות האחרונים לפיהם פריז סן ז'רמן מעוניינת להיפרד מניימאר בתום העונה. אלא שעל פי ה"לאקיפ", העיתון הגדול ביותר במדינה, טוענים כעת שלברזילאי בן ה-31 אין כל כוונה לעזוב את הקבוצה לפני תום חוזהו בקיץ 2027. אם ניימאר אכן יישאר עד תום חוזהו החדש, הוא ישלים עשור במועדון שקנה אותו מברצלונה תמורת סכום שיא שטרם נשבר של 222 מיליון יורו ב-2017. ניימאר האריך את חוזהו בפריז ב-2021 ומרוויח שכר עתק של 36 מיליון יורו בעונה.

ב"לאקיפ" טוענים שניימאר נחוש להשתיק את הביקורות ולשחזר את היכולת שהוא הציג מלפני המונדיאל. על פי הדיווח הוא לא ירצה לעזוב גם אם חברו הטוב ליאו מסי, שמסיים חוזה בסוף העונה, יעזוב את פריז בקיץ. גם אם פריז תרצה להיפטר מניימאר, יש מעט מאוד קבוצות שיוכלו לעמוד בעלותו כשאחת הקבוצות שהוזכרה בהקשר שלו היא צ'לסי.

ליאונל מסי, ניימאר, שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
מי יעזוב? מי יישאר? ניימאר ומסי/רויטרס

ומה בנוגע למסי עצמו? לפי דיווחים בספרד, היום נערכה פגישה בין אביו של הפרעוש, חורחה מסי, וז'ואן לאפורטה. השניים שוחחו על האפשרות שהכוכב הגדול ישוב לקאמפ נואו, וגם על הדברים שהשמיע אחיו של ליאו, מתיאס מסי.

"אנחנו לא נחזור לברצלונה, ואם נחזור נעשה ניקוי אורוות, נעיף את הנשיא ז'ואן לאפורטה, אנשים היו צריכים לצאת לרחוב כדי שלאפורטה יעזוב ומסי יישאר. אף אחד לא הכיר את ברצלונה לפני מסי, ריאל מדריד הייתה הרבה יותר ידועה", אמר לפני מספר ימים ברשת החברתית "טוויץ'".

מתיאס מסי המשיך בביקורת ואמר: "הספרדים בוגדים, בברצלונה צריכים להיות אסירי תודה על מה שמסי עשה. המוזיאון שלהם לא היה כל כך עשיר עד שמסי עשה את מה שעשה, המוזיאון של ברצלונה מלא בתארים שהוא עזר להביא למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully