וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האו גיבה את קאריוס: "זאת ההזדמנות שלו לשנות את הקריירה"

מאמן ניוקאסל שוחח לפני גמר גביע הליגה מול מנצ'סטר יונייטד (ראשון, 18:30, ספורט1) ושיתף על שיחתו עם השוער השלישי שיעלה בהרכב במקום פופ: "זה היופי בכדורגל, הוא בדיוק מי שהייתי רוצה בקבוצה"

תקציר: ניוקאסל - ליברפול 2:0/ספורט1

ההפסד 2:0 לליברפול במחזור האחרון רק התחיל את הצרות של ניוקאסל. במהלך המשחק ניק פופ ראה את הכרטיס האדום לאחר נגיעת יד של השוער מחוץ לרחבת 16 המטרים והורחק. במקומו עלה מרטין דוברבקה, שעשה דווקא עבודה טובה בין הקורות של המגפייז.

ההרחקה של השוער הראשון יצרה כאוס שוערים, כאשר פופ לא יוכל לקחת חלק בגמר גביע הליגה מול מנצ'סטר יונייטד (ראשון, 18:30, ספורט1). דוברבקה גם כן לא ייטול חלק בגמר, כיוון שרק בינואר חזר מהשאלה אצל השדים האדומים, בהם רשם שתי הופעות בגביע הליגה. כעת, נותר רק השוער השלישי שיוכל לעמוד בשער - לוריס קאריוס.


המועמד המפתיע לאימון פריז סן ז'רמן: סטיבן ג'רארד
ישאיר אותה בליגה? לידס הודיעה על מינויו של חאבי גרסיה
מכירת הפועל תל אביב לאמריקאים בסכנה? פיפ"א תדון שוב בתביעות העבר

אדי האו, מאמן ניוקאסל. OLI SCARFF/AFP, GettyImages
נותן גיבוי לשוער השלישי שלו. האו/GettyImages, OLI SCARFF/AFP

השוער הגרמני עזב את ליברפול אחרי אותו גמר ליגת אלופות בו האדומים הפסידו 3:1 והוא ספג שני שערים באשמתו הבלעדית עם טעויות קשות. מאז הספיק לעבור לבשיקטאש, אוניון ברלין ולשוב למייטי רדס אחרי שהסתיימו ההשאלות הלא מוצלחות בלשון המעטה.

ביום ראשון, יערוך קאריוס את הופעת הבכורה שלו במדי ניוקאסל, במשחק הרשמי הראשון שלו אחרי שנתיים. לשוער, שכל הקריירה שלו השתנתה לרעה מאז אותו גמר, יש גיבוי מאדי האו, מאמן המגפייז, שמאמין שהוא יכול להיות זה שיביא תואר ראשון לקבוצתו מאז 1955: "ברגע שפופ ספג את האדום, זה היה כמעט ברגע שהייתה הרגשה שזה הרגע של קאריוס לשנות את הקריירה שלו. זה היופי בכדורגל, אנחנו לעולם לא יודעים ומתי ואיך הדברים יקרו. זאת הזדמנות מדהימה עבורו לשנות את סיפור הקריירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שוער ליברפול לוריס קאריוס. GettyImages
"הזדמנות מדהימה עבורו". קאריוס אחרי הגמר ב-2018/GettyImages

"שוחחתי עם לוריס בשבת בערב אחרי המשחק, הרגשתי ישר שהוא התחבר ומבין אותי", סיפר האו. "הוא היה נפלא, מאוד רגוע. זה בדיוק סוג האדם שאני רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully