וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין פה שום סיכון": בעלי פיניקס מסביר כיצד נסגרה עסקת דוראנט

מאט אישביה הסכים לשלם עוד 40 מיליון דולר "תוך מספר שניות", בשבוע הראשון שלו בתפקיד: "הכסף לא מטריד אותי, נרוויח אותו בחזרה"

מאט אישביה הפך באופן רשמי לבעלי פיניקס סאנס ב-7 בפברואר, וכבר בשבוע הראשון שלו בתפקיד עמד מאחורי אחת העסקאות הגדולות שראה ה-NBA השנים האחרונות. הסאנס ויתרו על מיקל ברידג'ס, קאם ג'ונסון וארבע בחירות סיבוב ראשון, כדי לקבל מברוקלין את קווין דוראנט.

בריאיון ל"ספורטס אילוסרטייטד", סיפר שחקן העבר שזכה עם מישיגן סטייט באליפות כי "אהבתי את הקבוצה שלנו, אבל אני תמיד רוצה לנצח עכשיו. זה לא אומר שאקריב את העתיד, אבל עם קווין דוראנט היתה הזדמנות. ידעתי שיש לנו תכנית, אבל גם הרגשתי בסדר גמור אם לא נעשה שום דבר".

ז'ק ווהן קיבל חוזה ארוך טווח בברוקלין, לונזו בול לא ישוב העונה
אחרי שנתיים: השחקן שנזרק מהליגה בגלל קללה אנטישמית חוזר ל-NBA
לא עוזב את העיר: ראסל ווסטברוק סיכם בלוס אנג'לס קליפרס

פיניקס ניהלה עם ברוקלין שיחות על דוראנט גם בקיץ שעבר, אך השיחות הללו הסתיימו במבוי סתום. אישביה התייחס לכך ואמר: "אני לא יודע מה היה בקיץ, אבל הפעם, בשיחות עם ג'ו צ'אי ושון מארקס, זה לא היה עניין של חודשים אלא ימים, שעות. החלטתי לעשות מה שאפשר כדי לעזור לנו להצליח. אני לא חושב על כל דולר. אנחנו כבר נרוויח כסף, זה לא מדאיג אותי".

אחרי הטרייד, יצטרך אישביה לשלם מס מותרות של 40 מיליון דולר, אך זה לא מטריד אותו - לא כרגע: "הכסף הוא לא אישיו. ניסינו לחשוב רק מה הכי טוב לקבוצה. האם קווין יעזור לנו לזכות באליפות העונה? זו היתה השיחה היחידה. דיברנו במשך כמה שעות, העניין הכספי נפתר תוך כמה שניות. כולם ידעו שאני מוכן, שזה לא מטריד אותי".

הבעלים החדש שרכש את המועדון מידי רוברט סארבר אמנם נתן את הקרדיט לג'נרל מנג'ר ג'יימס ג'ונס, אולם בארצות הברית טענו שהוא זה שיזם את המהלך. "זו היתה החלטה פה אחד", טען. "זו לא היתה החלטה קשה. לא רצינו לוותר על כל השחקנים הללו, אבל בסופו של דבר מקסמנו את ההזדמנויות שלנו לשנים הקרובות. אני חושב שאין שום סיכון בעסקה הזאת. זה החזון שלנו".

עדיין לא ברור מתי תיערך הופעת הבכורה המסקרנת של דוראנט בקבוצתו החדשה. משחקה הראשון של פיניקס אחרי פגרת האולסטאר יהיה ביום שישי הקרוב, בבית מול אוקלהומה סיטי - הקבוצה בה החל דוראנט את קריירת ה-NBA שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully