וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארטון שוחרר מוושינגטון, ז'ק ווהן קיבל חוזה ארוך טווח בברוקלין

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 21:22

מספר קבוצות עם שאיפות פלייאוף צפויות לפנות לגארד הוותיק, גודווין קיבל חוזה קבוע בוויזארדס. המאמן שנכנס לנעליו של סטיב נאש וייצב את הספינה סגר עד תום עונת 2026/27: "אין אנשים טובים ממנו". לונזו בול לא ישוב לפרקט העונה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 21.2/ספורט1

כשנכנס לנעליו של סטיב נאש בתחילת נובמבר, הוגדר ז'ק ווהן כמאמן זמני בברוקלין. מאז, הצליח לייצב את הספינה - גם על רקע שלל הסערות שחולל קיירי אירווינג והפציעה של קווין דוראנט, וכעת הוא מקבל את הפרס על כך - חוזה חדש, עד עונת 2026/27. ווהן עומד על מאזן של 19:32 מאז מונה, והוא אחראי בין היתר על רצף של 12 ניצחונות, שהקפיץ את הנטס לחלק העליון של המזרח.

"לז'ק היתה השפעה מיידית וברורה על המועדון שלנו מאז הפך למאמן הראשי", אמר הג'נרל מנג'רל שון מארקס. "על הפרקט הוא כמובן הציג מנהיגות והראה אינסטינקטים אדירים למשחק. כאדם, קשה למצוא טובים ממנו".

ווהן (48), רכז העבר ששיחק בליגה מ-1997 עד 2009, שימש בעבר כמאמן ראשי גם באורלנדו. את ברוקלין הדריך ב-2020 כמאמן זמני, לפני שהפך לעוזרו של נאש.

מאמן ברוקלין נטס ז'ק ווהן. Elsa, GettyImages
ברוקלין מרוצה ממנו מאוד. ווהן/GettyImages, Elsa

* וושינגטון התירה את חוזהו של הגארד הוותיק וויל בארטון, שסיפק העונה ממוצעים של 7.7 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים למשחק, והפך לאחד השחקנים החופשיים הטובים ביותר. הדדליין להחתמת שחקנים חדשים בליגה הטובה בעולם ייסגר ב-1 במרץ, ובארצות הברית מעריכים שלוס אנג'לס לייקרס, דאלאס ומיאמי עשויות להיות מעוניינות בבארטון. מי שהרוויח מהמלך הוא ג'ורדן גודווין, שהיה חתום על חוזה זמני וכעת קיבל חוזה עד תום העונה בוויזארדס, אחרי ממוצעים של 6.3 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק העונה.

* שיקגו הודיעה רשמית: לונזו בול לא ישוב לשחק העונה. הרכז שכלל לא שיחק העונה לא מצליח להתאושש מהניתוח שעבר בברכו בקיץ, ובמועדון מקווים לקבל אותו כשיר לפתיחת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully