וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים: השחקן שנזרק מהליגה בגלל קללה אנטישמית חוזר ל-NBA

מאיירס לאונרד לא שיחק מאז מרץ 2021 אחרי שתועד משתמש בכינוי חריף נגד יהודים ושוחרר ממיאמי, אבל יחתום על חוזה ל-10 ימים במילווקי. פטריק בברלי לשיקגו

מאיירס לאונרד חוזר ל-NBA. שחקן הפנים, שלא שיחק בליגה אחרי פליטת הפה האנטישמית, עומד לחתום במילווקי.

כזכור, שחקן הפנים שהיה במיאמי היט תועד משתמש בכינוי "יהודון כלב" במשתתף אחר במהלך משחק וידאו בו לקח חלק, בסרטון שהפך ויראלי וגרם להיט להשעות אותו מפעילות ול-NBA לפתוח בחקירה נגדו.

שחקן מיאמי היט מאיירס לאונרד. Michael Reaves, GettyImages
שילם מחיר כבד. לאונרד/GettyImages, Michael Reaves

הנהלת הליגה החליטה לקנוס את שחקן הפנים ב-50 אלף דולר ולהשעות אותו מפעילות לשבוע. לאונרד לא הורשה להיכנס למתחם האימונים של ההיט, ואף נאלץ לעבור סדנת "גיוון תרבותי". לאחר מכן הוא הועבר בטרייד לאוקלהומה סיטי, אבל לא שיחק במדיה ושוחרר. מאז לא מצא קבוצה ב-NBA ונחשב למוקצה.

כידוע, גם הקומישנר של הליגה אדם סילבר וגם הבעלים של מיאמי מיקי אריסון הם יהודים. סילבר הגיב ואמר אז: "ההערה של מאיירס לאונרד היתה בלתי נסלחת, פוגענית, ואין לה מקום ב-NBA או בחברה שלנו". הוא ספג גינויים מההנהלה, מהמאמן, מהשחקנים, ולא היה עם הקבוצה מאז שהפרשה התפוצצה ב-8 במרץ, שאחריה עבד עם הקהילה היהודית בדרום פלורידה.

כעת הוא חותם על חוזה לעשרה ימים במילווקי, בתקווה להרשים ולקבל חוזה ארוך יותר, אחרי שנתיים מחוץ לליגה. בריאיון עמו הבהיר לאחרונה שלא ידע מה פשר הקללה שהרסה את חייו, אבל זה לא פוטר אותו מאחריות.

* עוד ב-NBA: פטריק בברלי, הגארד ששוחרר בחלון הטריידים האחרון מהלייקרס, יצטרף לשיקגו בולס על פי הדיווחים בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully