וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יהודון": מיאמי צפויה להעניש את מאיירס לאונרד בעקבות פליטת הפה האנטישמית

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 11:45

שחקן הפנים של ההיט תועד כשהוא פולט קללות גזעניות במהלך משחק וידאו ועשוי לספוג עונש חמור. ונסה בריאנט זכתה בתביעה: שמות השוטרים שתיעדו את הריסות המסוק של קובי יפורסמו

מאיירס לאונרד, מיאמי היט, עומד בהמנון האמריקאי בזמן שחבריו לקבוצה כורעים ברך. Michael Reaves, GettyImages
עומד בהמנון בזמן המחאה. מאיירס/GettyImages, Michael Reaves

סערה אנטישמית ב-NBA: מאיירס לאונרד, שחקן הפנים של מיאמי היט, צפוי לספוג עונש חמור לאחר שתועד פולט קללות גזעניות במהלך משחק וידאו. לאונרד לקח חלק במשחק הרשת Call Of Duty, וברגע של כעס נשמע צועק לעבר משתתף אחר "Kyke" ("יהודון") וקללות נוספות.

גולשים רבים שפליטת הפה לא עברה על ידם, שיתפו את הסרטון ברשת והוא הפך ויראלי עד מהרה. מיאמי נאלצה להגיב במהירות ומסרה שהיא תתחקר את לאונרד. לפי הערכות, היא עשויה להענישו בחומרה, בין היתר בשל ההד הציבורי הגדול, שכלל הודעות גינוי רבות ברשתות החברתיות.


זו לא הפעם הראשונה שלאונרד מעורב בתקרית שנויה במחלוקת. בעונה שעברה הוא היה היחיד מבין שחקני מיאמי שעמד בהמנון האמריקאי, בשעה שחבריו כרעו ברך במחאה על הברוטליות המשטרתית כלפי שחורים.

לאונרד הסביר בזמנו שהוא לא בז למחאת השחורים, אלא הרגיש שמחובתו כפטריוט אמריקאי לעמוד בזמן נגיעת ההמנון. כמו כן, הוא הסביר שהרגיש שכריעת ברך בזמן ההמנון תפגע בכבודם של שני אחיו ששירתו בצבא האמריקאי.

מאיירס לאונרד, מיאמי היט. Scott Taetsch, GettyImages
לא הפעם הראשונה שלאונרד מעורב בתקרית שנויה במחלוקת/GettyImages, Scott Taetsch

* ונסה בריאנט זכתה היום בקרב הסמלי והחשוב שלה מול משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס, כאשר בית המשפט קבע שניתן לפרסם את שמות הסגנים שצילמו את הריסות המסוק של בן זוגה המנוח קובי בריאנט, והפיצו אותם.

עוד בוואלה!

שנה חלפה, ועבור ונסה בריאנט המוות של קובי וג'יג'י "עדיין לא נראה אמיתי"

לכתבה המלאה
אלמנתו של קובי בריאנט ונסה בריאנט. AP
נלחמה וניצחה. ונסה/AP

ונסה בריאנט טענה שמיד אחרי התרסקות המסוק - שבה נהרגו בעלה הכדורסלן המפורסם, בתה ג'יאנה ועוד שבעה אנשים - אותם סגנים ממשרד השריף הגיעו לזירת ההתרסקות וצילמו את ההריסות ואת הגופות. ההגנה ניסתה לטעון שפרסום השמות של האחראים עלול לפגוע בהם, אך כאמור השופט קיבל את הטענה של ונסה. "על אף שהתיק הפך לציבורי עם הד תקשורתי גדול, וישנו חשש שהשוטרים יסבלו ממתקפה ברשתות החברתיות - הדאגות האלה אינן מספיקות כדי למנוע מהציבור את המידע". בתביעתה ונסה לא ציינה את גובה הפיצוי שהיא דורשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully