וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "אנחנו בריצת מרתון ויש קילומטרים בהם קשה מאוד"

21.2.2023 / 6:50

תסכול בהפועל באר שבע אחרי שני משחקים ללא שער ולפתע החיסרון של ספורי מאוד מורגש. המאמן נתן גב לשחקנים. דאגה מהפציעות של באריירו, ויטור וגורדנה

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

דאגה בהפועל באר שבע אחרי ההפסד 1:0 אמש למכבי תל אביב. ביחד עם המשחק הקודם בשבוע שעבר מול הפועל ירושלים, סופרים בהפועל באר שבע כבר משחק שני בו הקבוצה לא כובשת ובעיקר לא מייצרת מספיק מצבים. לפתע החיסרון של רמזי ספורי הפצוע מאוד מורגש וכששאפי סוליימאנוב ואדריאן פאון בינוניים מאוד, קשה מאוד לקבוצה מול קבוצות ברמת כדורגל טובה. אליניב ברדה תיאר זאת אמש במסיבת העיתונאים בבלומפילד כרץ מרתון שנקלע לקשיים. "אנחנו בריצת מרתון ויש קילומטרים בהם קשה מאוד. בקילומטרים האלה אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו, להיות חזקים ולעבור את הקילומטרים הקשים".



מנכ"ל הפועל באר שבע ביצע תנועה מגונה לעבר אוהדי מכבי תל אביב
שער ראשון מאז אפריל 2011: הבצורת הארוכה של ז'ראלדש הסתיימה
פייר קורנו ינחת בשלישי, במכבי חיפה מקווים שיהיה כשיר לנתניה

שחקני הפועל באר שבע עם השופט רועי ריינשרייבר. אריאל שלום
תסכול גדול בסיום. באר שבע/אריאל שלום

זו לא היתה הפועל באר שבע שהתרגלנו לראות העונה אמש בבלומפילד על הדשא. הפועל באר שבע של אליניב ברדה העונה היא קבוצה מאוד חזקה במשחקי החוץ וגם מול מכבי חיפה היא נראתה טובה יותר אפילו שהפסידה. אף שברדה לא מסכים עם הקביעה הזו, המציאות אמש היתה שמכבי תל אביב היתה טובה יותר והגיע לה לנצח. לברדה לא היו טענות לשחקנים והוא נתן לכולם גב מוחלט אמש, אבל בשורה התחתונה הקבוצה הפסידה חמש נקודות בשני המשחקים האחרונים והיא חייבת לחזור לעצמה כבר במשחק הבא שהוא נוח על הנייר מול מכבי בני ריינה. "לא רוצים להיכנס עכשיו לתקופה רעה", אמרו אמש במועדון. "צריך לחזור למסלול הנכון כבר במשחק הבא".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
שאפי סוליימאנוב הפועל באר שבע. אריאל שלום
בבאר שבע מצפים ממנו להרבה יותר. סוליימאנוב/אריאל שלום

ההפסד אמש ניפץ את התקווה שהיתה במועדון להיות הבוקר עם נקודה הפרש ממכבי חיפה. אבל הפועל באר שבע במצב טוב כי גם מכבי חיפה הפסידה והסטטוס קוו בין השתיים נשמר.

בקבוצה מקווים הבוקר לחדשות טובות ממריאנו באריירו שנפגע אתמול בברך באותו המקום בו סבל מפציעה ממושכת ולמרות זאת ביקש לחזור לשחק כדי לא להשאיר את החברים שלו בעשרה שחקנים. גם רועי גורדנה סיים את המשחק פצוע וכך גם מיגל ויטור. השלושה בספק למשחק ביום שני הבא והצוות הרפואי ינסה להכשיר אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully