וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגב ליובאנוביץ', האמונה בגלזר והמסר לגיאגון

21.2.2023 / 6:30

במכבי תל אביב נשמו לרווחה אחרי הניצחון על באר שבע. קראנקה דיבר על החלוץ שנמצא בבצורת: "תמיד רוצה שחקן כזה בקבוצה שלי". על דן גלזר: "נותן לנו בלאנס במגרש" על החלפת גיאגון: "לא מילא הוראות". וגם: המנהיגות של זהבי ברגעי המשבר

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

במכבי תל אביב לא יוצאים הבוקר (שלישי) מגדרם בעקבות הניצחון 0:1 על הפועל באר שבע במשחק שהיה בפרופיל מאוד גבוה, אבל רואים במה שקרה על הדשא בבלומפילד אמש יותר מעוד שלוש נקודות. אחרי איבוד שבע נקודות בשלושת המשחקים הרעים שבאו בעקבות הניצחון על מכבי חיפה, המטרה כעת היא המשכיות ורציפות כבר בשבת במשחק החוץ מול סקציה נס ציונה. כבר אמש בתום המשחק בחדר ההלבשה דיברו בקבוצה על זה שאם מכבי תל אביב לא תשיג שלוש נקודות מול הקבוצה שכפתה עליה תיקו בסיבוב הקודם, הניצחון אמש לא יהיה שווה הרבה. יחד עם זה למאמן אייטור קראנקה ברור כי הניצחון אמש משמעותי מאוד שכן השחקנים שלו כבר היו בדרך למקום של איבוד ביטחון ואם לא היו מנצחים את הפועל באר שבע, זה היה יכול להיות כדור שלג שלא ברור איפה היה נעצר.

מי שזוכה להמון מלים חמות הוא ערן זהבי. בקבוצה מדברים על המנהיגות שלו בימים שאחרי ההפסד למכבי נתניה. מציינים איך ידע לדבר עם השחקנים באופן אישי ובקבוצות קטנות בקרית שלום ולהפגין באימונים הרבה אחריות ווינריות כדי שהשחקנים לא יקרסו תחת הלחץ שהתיישב על קרית שלום אחרי תוצאות התיקו מול הפועל תל אביב ובני סכנין וההפסד בחוץ למכבי נתניה במחזור הקודם. זהבי עצמו מיהר כבר אמש להגיד לכמה שחקנים שלצד הניצחון החשוב אמש, צריך כבר לעבור ולדבר על המשחק הבא מול נס ציונה.


עוד בנושא
שער ראשון מאז אפריל 2011: נגמרה הבצורת הארוכה של ז'ראלדש
אליניב ברדה כעס: "אני לא הייתי פוסל שער כזה במשחק עונה"
בהפועל באר שבע זועמים: "הותקפנו על ידי אוהדי מכבי, לא חווינו בחיים דבר כזה"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אחרי הניצחון על באר שבע. אריאל שלום
במכבי תל אביב לא יוצאים מגדרם בעקבות הניצחון/אריאל שלום

על המגרש, מכבי תל אביב ניצחה עוד משחק בו ג'ורג'ה יובאנוביץ' לא כובש שער. אתמול הוא גם הוחלף ברארש אילייה במחצית השנייה. קראנקה דיבר על החלוץ שלו ונתן לו גב מלא במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "אני יכול להתחייב שאם יובאנוביץ' יהיה כשיר בשבוע הזה, הוא ישחק נגד נס ציונה. אני תמיד רוצה שחקן כזה בקבוצה שלי וזה לא משנה לי אם הוא הבקיע. הוא שחקן מאוד חשוב עבור הקבוצה והוא עוד יכבוש הרבה שערים".

המאמן של מכבי תל אביב בחר אמש להשאיר את דן גלזר על הדשא אפילו שלאחרון כבר היה כרטיס צהוב במחצית השנייה. במשחק הקודם בין שתי הקבוצות באצטדיון טרנר, גלזר ספג שני כרטיסים צהובים והורחק. קראנקה סיפר אמש כי לא חשש להשאיר את גלזר על הדשא: "דן הוא שחקן מאוד חשוב לקבוצה. הוא נותן לנו בלאנס במגרש ולכן קשה לי לוותר עליו. אני שומע שהאשימו אותו שאנחנו לא מייצרים הרבה מצבים, אבל זה לא נכון. הוא עושה עבודה, הוא מאורגן והוא משתפר בניהול המשחק. הוא ידע שיש לו כרטיס צהוב והיה לי ביטחון שהוא לא יקבל את הצהוב השני. אם היינו מפסידים היום, אני יודע שהיו מאשימים אותי שנתתי לדן לשחק אבל אותי זה לא מעניין. אני יודע מה החשיבות של דן לקבוצה שלי".

עוד בוואלה!

הדרמה רק התחילה: מכבי תל אביב גברה 0:1 על הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
במכבי תל אביב משבחים את המנהיגות שלו. זהבי/אריאל שלום

קראנקה בחר להוציא בהפסקה את פארפה גיאגון והדיווחים שהגיעו מאנשי הקבוצה דיברו על כך שהוא לא חש בטוב ולכן הוחלף. מסתבר שזה מה שהשחקן אמר לאנשי הקבוצה. קראנקה אמר דברים אחרים לגמרי אמש: "פארפה לא מילא את כל מה שביקשתי והרגשתי שהוא מאבד ביטחון. חשבתי שגבי ייתן לי יותר עם הכדור ולכן עשיתי את החילוף. באופן כללי אני מאוד מרוצה מפארפה".

משחקי המחזור ה-24 בליגת העל:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
שבת, 17:30: סקציה נס ציונה - מכבי תל אביב (ספורט4)
שבת, 18:30: בני סכנין - עירוני קרית שמונה
שבת, 19:00: מכבי נתניה - הפועל חדרה
שבת, 20:00: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - הפועל חיפה (ספורט4)

שני, 20:00: הפועל באר שבע - מכבי בני ריינה (ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully