וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס בקר: "דג'וקוביץ' בן משפחה, הוא תמך בי גם כשהייתי בכלא"

טניסאי העבר שסיים לרצות עונש מאסר בדצמבר, שיבח את הסרבי ביום בו השווה את השיא של שטפי גראף עם 377 שבועות בדירוג העולמי

תקציר: נובאק דג'וקוביץ' גבר על קספר רוד בגמר טורניר גמר הסבב ועשה היסטוריה/ספורט1

נובאק דג'וקוביץ' השווה היום (שני) את השיא של שטפי גראף עם 377 שבועות בראש הדירוג העולמי. הסרבי בן ה-35, שזכה בחודש שעבר באליפות אוסטרליה וחגג תואר גרנד סלאם מספר 22 בקריירה, שבר את השיא של הגברים כבר במרץ 2021 ובשבוע הבא ינפץ גם את השיא הכללי.

נולה הפך למדורג ראשון בעולם במהלך 2011 והרצף הכי ארוך שלו בפסגה היה 122 שבועות, בין יולי 2014 לנובמבר 2016. הוא חזר אל המקום הראשון הודות לזכייה במלבורן ומקדים כעת ב-590 נקודות את קרלוס אלקראס הספרדי, שהחמיץ את אליפות אוסטרליה בגלל פציעה ואתמול זכה בטורניר בואנוס איירס.

בוריס בקר טניסאית גרמני (ימין) עם נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
קשר קרוב. בוריס בקר עם נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

מי ששיבח את דג'וקוביץ' היום הוא בוריס בקר, שסיפר כי הוא מחשיב את דג'וקוביץ' ל"בן משפחה". טניסאי העבר הגרמני, שעבד עם נולה בין השנים 2013-2016 וסייע לו לזכות בשישה תארי גרנד סלאם, הסביר: "נפרדו ב-2016, אבל תמיד נשארנו קרובים ובמיוחד כאשר ישבתי בכלא. הוא תמך בי ותמך במשפתי, ואת זה לא אוכל לשכוח. אני גאה שהתאפשר לי לעבוד עם מי שהוא כנראה השחקן הגדול בכל הזמנים".

כזכור, בקר בן ה-55 נשפט לשנתיים וחצי בכלא הבריטי בעקבות העלמת כספים ואי דיווח על נכסים בהיותו פושט רגל. בסופו של דבר הוא ריצה שמונה חודשים בלבד, השתחרר בחודש דצמבר האחרון וגורש לגרמניה. מאז הספיק לשמש כפרשן של יורוספורט באליפות אוסטרליה והיה אורח כבוד במפגש הדייויס של נבחרת גרמניה עם שוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully