וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס אלקראס זכה בטורניר בואנוס איירס, דניל מדבדב ברוטרדם

הספרדי הצעיר (2 בעולם) חזר מפציעה עם תואר, אחרי 3:6, 5:7 על קמרון נורי. הרוסי חזר מפיגור ל-7:5, 2:6, 2:6 על יאניק זינר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 19.2/ספורט1

קרלוס אלקראס, שחזר השבוע אחרי היעדרות בת כחודשיים בגלל פציעה שמנעה ממנו גם להשתתף באליפות אוסטרליה ועלתה לו באיבוד המקום הראשון בדירוג העולמי, ציין את הקאמבק שלו עם תואר. הספרדי בן ה-19 ניצח הערב (ראשון) 3:6, 5:7 את קמרון נורי הבריטי בגמר טורניר בואנוס איירס והראה שהוא חוזר לכושר לקראת טורנירי הגרנד סלאם הבאים.

נורי (12 בעולם ו-2 בטורניר) ניצח את אלקראס במפגש האחרון ביניהם בסינסיסנטי, אבל לפני כן הפסיד לו שלוש פעמים וכך היה גם הפעם. הספרדי (2 בעולם ו-1 בטורניר), הגיש באחוזים טובים, לא נתן ליריבו הזדמנות לשבור ומצדו שבר פעמיים בדרך ל-3:6 במערכה הראשונה. בשנייה איבד יתרון כשנשבר במשחקון התשיעי וראה את נורי משווה, אבל גילה קור רוח בהגשות שלו ואז שבר ל-5:7 ולניצחון בטורניר כולו.

קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי. רויטרס
חזר במהירות לעניינים. קרלוס אלקראס/רויטרס

אחרי ההדחה המפתיעה שלו כבר בסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה והיציאה מהטופ 10 העולמי, דניל מדבדב התאושש עם זכייה בטורניר רוטרדם, לאחר שחזר מפיגור בגמר וניצח 7:5, 2:6, 2:6 את האיטלקי יאניק זינר. הרוסי, המדורג 11 בעולם, ישלשל לקופתו בעקבות הזכייה סכום של 388 אלף יורו, בעוד המפסיד שנמצא במקום ה-14 בדירוג העולמי יסתפק ב-209 אלף יורו.

מדבדב בן ה-27 ניצח בכל ארבעת המפגשים הקודמים עם זינר, והמאזן המושלם נשמר למרות המערכה הראשונה שבה האיטלקי היה טוב יותר והשיג שתי שבירות שסידרו לו 5:7. המשחק השתנה לחלוטין לאחר מכן, כאשר מדבדב שיפר את האחוזים ושבר שלוש פעמים בדרך ל-2:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דניל מדבדב טניסאי רוסי, אלוף טורניר רוטרדם. רויטרס
שכח מאליפות אוסטרליה. דניל מדבדב/רויטרס

גם במערכה השלישית הוא שלט בעניינים, נהנה מ-12 שגיאות לא מחויבות של האיטלקי ועם שתי שבירות שייט ל-2:6 וזכייה בטורניר כולו. התואר הראשון שלו ב-2023 וה-16 בקריירה. זינר הסתפק בסגנות הפעם, אחרי שזכה בטורניר מונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully