וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לדורטמונד: קארים אדיימי ייעדר מהגומלין מול צ'לסי

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 17:47

כובש שער הניצחון מול הבלוז במשחק הראשון בין הקבוצות בשמינית גמר ליגת האלופות, נפצע בניצחון 1:4 על הרטה ברלין ולא יעמוד לרשותו של טרזיץ' בשלושת השבועות הקרובים בעקבות מתיחה

תקציר: בורוסיה דורטמונד - הרטה ברלין 1:4/ספורט1

קארים אדיימי כבש את שער הניצחון של בורוסיה דורטמונד ב-0:1 על צ'לסי במשחק הראשון מבין שתיים בשמינית גמר ליגת האלופות, אך הערב (שני) התבשר כי לא יוכל לקחת חלק בגומלין בעקבות פציעה.

החלוץ של הצהובים-שחורים שהבקיע שער יפהפה במבצע אישי מול הבלוז רק בשבוע שעבר, נפצע בניצחון של קבוצתו 1:4 מול הרטה ברלין וירד בצליעה מהמגרש בדקה ה-35 של המשחק. אדיימי נפגע במהלך ספרינט בבישול שלו לשער השני של קבוצתו, אותו כבש דונייל מאלן ההולנדי, אך החלוץ הוחלף מיד לאחר מכן עם מתיחה. לפני כן, הספיק לכבוש את השער הראשון של דורטמונד במשחק.


מהיר וחינני: קארים אדיימי מצעיד את דורטמונד לפתיחת שנה חלומית
"ושוב היום הזה בשנה": ניימאר פצוע ביום ההולדת של אחותו
נאפולי תציע לקברצחליה לחתום עד 2028 תמורת שכר גדול פי שלושה

קארים אדיימי בורוסיה דורטמונד. רויטרס
נפצע דווקא כשנכנס לכושר הבקעה. אדיימי/רויטרס

אדין טרזיץ' שיתף כי הגרמני לא יעמוד לרשות דורטמונד בשלושת השבועות הקרובים, כאשר המשחק מול צ'לסי בסטמפורד ברידג' ייערך בעוד כשבועיים (7.3): "הוא לא יהיה חלק מהסגל במשחקים הקרובים. זה לא נראה טוב, נחכה לו שיחזור ויסייע לנו בהמשך".

לאדיימי, שעבר בקיץ מרד בול זלצבורג לקבוצה הגרמנית, שישה שערים העונה ושלושה בישולים, כאשר ארבעה שערים נכבשו בארבעת המשחקים האחרונים בהם שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully