וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ושוב היום הזה בשנה": ניימאר פצוע ביום ההולדת של אחותו

בברצלונה היו כרטיסים צהובים, בפריז סן ז'רמן בעיקר פציעות, אבל התוצאה זהה: ב-11 במרץ ניימאר בדרך כלל פנוי כדי להמריא לחגיגה המשפחתית בברזיל

תקציר ההפסד 2:1 של פריז סן ז'רמן למארסיי בגביע הצרפתי/פלייר

כאשר סרחיו ראמוס עוד שיחק בריאל מדריד ונפוצו שוב שמועות לגבי האפשרות שניימאר יצטרף לקבוצה, הבלם שעוד לא ידע שבסופו של דבר הוא זה שיחבור לברזילאי בפריז סן ז'רמן, עקץ: "אני אוהב לשתף פעולה עם הטובים ביותר, וניימאר הוא אחד כזה. נצטרך רק לנהל משא ומתן לגבי ההיעדרות שלו ביום ההולדת של אחותו".

עניין ימי ההולדת של רפאלה סנטוס תפס כותרות לאורך כל הקריירה האירופית של ניימאר, והנה הוא שוב על הפרק גם ב-2023. ניימאר נפצע והוחלף במחצית ה-3:4 הדרמטי על ליל אתמול (ראשון) ועל פי ההערכות ייעדר בין שלושה לארבעה שבועות. המשמעות: הוא שוב מושבת מפעילות ויכול לקפוץ לברזיל ב-11 במרץ כדי להשתתף בחגיגות של האחות רפאלה.

קיליאן אמבפה שבר שיא והבהיר: "לא עקצתי את ניימאר"
מסי ואמבפה הצילו את פ.ס.ז' ב-3:4 המטורף על ליל, ניימאר נפצע
ניימאר השתתף בטורניר פוקר, בברזיל קטלו: "הוא טוב בעיקר בטיקטוק"

במין צירוף מקרים מוזר שכזה, יוצא שכמעט תמיד ניימאר פצוע או מורחק בתאריך המיוחד. גם בברצלונה זוכרים זאת היטב. ב-11 במרץ 2015, ניימאר ריצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים וקיבל אישור מהמועדון הקטלאני לחזור לברזיל. שנה לאחר מכן, באופן נוח למדי, שוב כרטיסים צהובים ושוב טיסה חזרה הביתה. בכל זאת, רפאלה ארגנה אז "מסיבת דיסני".

בפ.ס.ז' היו ארבע פציעות (וקורונה אחת) בדיוק בתקופה המדוברת, ובכל המקרים הוא שהה בברזיל, כשב-2018 אף התייצב ברחבת הריקודים עם קביים. בשנה שעברה דווקא החמיץ את יום ההולדת ועמד לרשות המועדון, כשבישל בהפסד לריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות ואחרי ארבעה ימים כבש לרשת בורדו בליגה, אז הפעם כנראה הגיע "פיצוי" והוא יהיה זמין לאירוע.

משחק הגומלין של פריז סן ז'רמן במינכן מול באיירן יהיה ב-8 במרץ וארבעה ימים לאחר מכן היא תתארח בליגה אצל ברסט. האם הברזילאי יעמוד לרשות כריסטוף גאלטייה בתאריכים הללו, אחרי שבסביבתו הבטיחו ש"יעשה הכול כדי לחזור", או לפחות יהיה באצטדיון ולא בברזיל? נחכה ונראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully