וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר השתתף בטורניר פוקר, בברזיל קטלו: "הוא טוב בעיקר בטיקטוק"

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 10:19

יממה לאחר ההפסד לבאיירן מינכן, הברזילאי השתתף בטורניר לילי בפריז. במולדתו תקפו: "הוא אולי חזק בצרפת, בליגת האלופות הוא כלום"

שערי המחזור ה-23 בפרמיירליג/ספורט1

ניימאר פתח בסערה את העונה שלו בפריז סן ז'רמן. הוא כבש ובישל ללא הפסקה, אבל חזר רע מאוד מפגרת המונדיאל ונראה כמו צל של עצמו. הברזילאי הציג יכולת איומה בהפסד 1:0 לבאיירן מינכן במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות וספג ביקורות מכל כיוון. בזמן שבצרפת מתגברים הדיווחים על כך שפריז נחושה למכור אותו בקיץ ובאנגליה טוענים שצ'לסי מועמדת לרכוש אותו, הברזילאי עסוק בכלל בהשתתפות בטורניר פוקר גדול בפריז.

אבל אם חשבתם שהביקורות בצרפת חריפות, אז הן רכות לעומת הביקורת בתקשורת בברזיל מולדתו. "ניימאר הוא בושה, אמבפה בחמש דקות תרם יותר ממה שהוא תרם כל המשחק", תקף הפרשן נטו שמנחה את תוכנית הספורט "Os Donos da Bola", "הוא יותר טוב בטיקטוק ובאינסטגרם יותר מאשר על המגרש. לכישלון של פריז יש שם וקוראים לו ניימאר".

ניימאר, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
חוטף מכל כיוון. ניימאר/רויטרס

"אנשים נותנים לניימאר יותר מדי כבוד בצרפת", נכתב, "הוא אולי חזק בצרפת. אבל בליגת האלופות הוא לא תורם כלום. אין לו כוח מתפרץ, מהירות והוא מנותק לגמרי. הוא טרף קל. חוטפים לו בקלות את הכדור, בעבר זה לא היה ככה".

בברזיל לא שוכחים לניימאר את הכישלון במונדיאל, בו הוא היה פצוע ברובו ולא הושיע את הסלסאו מהדחה בדו קרב פנדלים נגד קרואטיה ברבע הגמר למרות שכבש.

ובינתיים, בצרפת מסקרים את טורניר הפוקר שבו שיחק הברזילאי אמש עד השעות הקטנות של הלילה. מדובר בטורניר שבו צריך לשלם 10,000 יורו רק כדי להיכנס אליו ועל פי הדיווח ניימאר עושה זאת באופן פרטי. ברדיו מונטה קרלו תהו לגבי התזמון של ניימאר, יממה לאחר ההפסד לבאיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully