וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפרנקפורט משבחים את נאפולי, ספאלטי ינסה לעשות היסטוריה

מחזיקת הליגה האירופית תנסה להפתיע את הקבוצה הכי חמה באירופה במשחק הראשון בין השתיים בשמינית גמר ליגת האלופות (שלישי, 22:00). מוליכת הסרייה א' תחפש להעפיל לראשונה אי פעם לשלב רבע הגמר, המאמן האיטלקי יזכה לסגל כמעט מלא

שמינית הגמר - משחק ראשוןמחצית21/02/2023
פרנקפורט
    0
      נאפולי
      תקציר: ססואולו - נאפולי 2:0/ספורט1

      נאפולי תנסה להמשיך מחר (שלישי) את העונה הקסומה שלה גם במסגרת האירופית כשתתארח אצל איינטרכט פרנקפורט במשחק הראשון מסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. התכולים רשמו הפסד בודד העונה בשלב הבתים עם 2:0 לליברפול במחזור הסיום ובליגה האיטלקית הם במקום הראשון, גם כן עם הפסד אחד, ובפער מרשים של 15 נקודות מאינטר שבמקום השני, בדרך לאליפות ראשונה מאז ימי דייגו מראדונה בקבוצה מדרום איטליה.

      הקבוצה של לוצ'אנו ספאלטי נמצאת ברצף של שבעה ניצחונות ליגה רצופים, כאשר ההפסד האחרון היה לפני כחודש עם הדחה מפתיעה מול קרמונזה בגביע האיטלקי. מלבד ג'יאקומו רספאדורי, המאמן האיטלקי צפוי להעמיד את ההרכב הכי חזק שלו ללא פציעות נוספות בסגל. הצמד ההתקפי בדמותם של ויקטור אוסימן וחביצ'ה קברצחליה יעלה בהרכב של מוליכת הטבלה באיטליה, כאשר השניים היו אחראים למחצית משערי הקבוצה במסגרת המקומית עם 28 שערים יחד מתוך 56 השערים של המועדון - החלוץ הניגרי עם 18 כיבושים, בעוד שחקן הכנף הגאורגי עם עשרה שערים.

      המאמן האיטלקי פרגן לפרנקפורט במסיבת העיתונאים ואמר כי קבוצתו מוכנה לכל המפעלים: "אני יודע למה השחקנים שלי מסוגלים. אני מצפה מהם לתת מחר הופעה טובה. פרנקפורט קבוצה טובה שיודעת להגן טוב. אנחנו יודעים שיש לנו סיכוי טוב לעלות סוף סוף לרבע גמר, אבל גם להם".

      מול נאפולי תעמוד מחזיקת הליגה האירופית, יריבה נוחה על הנייר לקבוצה הדורסנית של ספאלטי, אך בכל ששת משחקי שמינית הגמר האחרונים של האיטלקים, הם ניצחו רק פעם אחת וספגו בכל אחד מששת המשחקים הללו. עלייה לשלב רבע הגמר תהיה ראשונה עבור הנאפוליטניים במידה ויחלפו על פני פרנקפורט.

      נשיא לה ליגה: "אם לאפורטה לא יכול לספק הסברים, עליו להתפטר"
      בעלי ליברפול הצהיר: "המועדון לא עומד למכירה"
      מכה לדורטמונד: קארים אדיימי ייעדר מהגומלין מול צ'לסי

      לוצ'יאנו ספאלטי מאמן נאפולי. Gabriele Maltinti, GettyImages
      העונה ההיסטורית תסתיים עם שני תארים? ספאלטי/GettyImages, Gabriele Maltinti

      מנגד, איינטרכט פרנקפורט תחפש להמשיך את ההצלחה האירופית מהעונה החולפת אחרי שלב בתים לא פשוט ממנו היא עלתה יחד עם טוטנהאם רק במחזור הסיום. זוכת הליגה האירופית בשנה שעברה עם מאזן של עלייה בשלב נוקאאוט בשבעה מתוך עשרת המפגשים האחרונים שלה, כך שבמסגרת ליגת האלופות היא כבר קבוצה מנוסה שיודעת להתמודד בשני משחקים מכריעים.

      רנדל קולו מואני, החלוץ הנפלא של הגרמנים, צפוי כמובן לפתוח ב-11 של פרנקפורט, כאשר רק בשבת האחרונה הוא הצטרף לליאונל מסי וניימאר כשחקן השלישי מחמשת הליגות הבכירות באירופה שהגיע לכמות דו ספרתית של שערים ובישולים בליגה עם עשרה כיבושים ועשרה בישולים. סבסטיאן רודה חולה ולא יעלה בהרכב, אך יהיה בסגל, בעוד ג'וניור דינה אבימבה הצרפתי פצוע ולא יהיה חלק מהסגל של אוליבר גלסנר.

      המאמן הגרמני התראיין לפני המשחק הביתי ושיבח את הסגנון ההתקפי של היריבה: "נאפולי היא יותר מאשר רק התקפה. יש להם איזון יוצא מן הכלל בכל העמדות והם לא סופגים יותר מדי שערים. היה להם שלב בתים נהדר".

      sheen-shitof

      מאריכים את האקט

      כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

      בשיתוף "גברא"
      רנדל קולו מואני, שחקן איינטרכט פרנקפורט חוגג. רויטרס
      לוהט. קולו מואני/רויטרס

      שתי הקבוצות נפגשו פעמיים בעבר, במפגש נוקאאוט בשמינית גמר גביע אופ"א, אז פרנקפורט גברה פעמיים 0:1 על נאפולי ועלתה לשלב הבא.


      הרכב משוער איינטרכט פרנקפורט: קווין טראפ, אבן אנדיקה, קריסטיאן יאקיץ', טוטה, אנסגר קנאוף, דאיצ'י קמאדה, ג'יבריל סואו, פיליפ מקס, מריו גצה, יספר לינדסטרום, רנדל קולו מואני.

      הרכב משוער נאפולי: אלכס מרט, ג'ובאני די לורנצו, קים מין ג'ה, אמיר רחמני, מתיאס אוליברה, פיוטר ז'לינסקי, סטניסלב לובוטקה, אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה, הירווינג לוזאנו, ויקטור אוסימן, חביצ'ה קברצחליה.

      שחקני נאפולי ויקטור אוסימן, חביצ'ה קברצחליה. Danilo Di Giovanni, GettyImages
      איך פרנקפורט תסדר מולם? אוסימן וקברצחליה/GettyImages, Danilo Di Giovanni

      משחק הגומלין בין נאפולי לאיינטרכט פרנקפורט בשמינית גמר ליגת האלופות ייערך באצטדיון "דייגו ארמנדו מראדונה" ב-15 במרץ.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully