וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי ליברפול הצהיר: "המועדון לא עומד למכירה"

אחרי הדיווחים והודעת קבוצת FSG על מכירת המועדון, ג'ון הנרי הכריז כי הוא יישאר בבעלותם: "לא נישאר כאן לנצח, בשיחות עם משקיעים נוספים"

תקציר: ניוקאסל - ליברפול 2:0/ספורט1

ליברפול חווה עונה לא פשוטה, מלאה בעליות ומורדות, כאשר עננה כלכלית מרחפת מעל אנפילד עם עליית קבוצות פרמיירליג אחרות במאזנן הכספי המגדילות את התחרות בין קבוצות הצמרת.

אחרי הרכישה של צ'לסי על ידי טד בוהלי האמריקאי, הסעודים שהשתלטו על ניוקאסל והדיווחים על הקטארים שמחפשים לרכוש את מנצ'סטר יונייטד, דווקא במועדון שקושר לא מעט למשקיעים שונים ובו הבעלים כבר הכריזו כי הוא עומד למכירה, קבוצת FSG הודיעה הערב (שני) כי אין לה תוכניות למכור את המועדון.

הבעלים של ליברפול ג'ון הנרי מתחבק עם יורגן קלופ. GettyImages
ימשיכו לעבוד יחד. הנרי וקלופ/GettyImages

"אני יודע שהיו הרבה שיחות על ליברפול, אבל אני אתן לכם את העובדות: בקושי התחלנו בתהליך מכירה", אמר ג'ון הנרי, העומד בראש קבוצת FSG המחזיקה במועדון הפאר האנגלי. "האם נהיה לנצח באנגליה? לא. האם אנחנו מוכרים את ליברפול? לא. האם אנחנו בשיחות לגבי משקיעים פוטנציאליים נוספים במועדון? כן. האם משהו יקרה? אני מאמין שכך, אבל לא מכירה. מכרנו משהו ב-20+ שנים האחרונות?".

קבוצת FSG בראשותו של הנרי, רכשה את ליברפול באוקטובר 2010 מידי ג'ורג' ג'ילט וטום היקס. לאחר הצלחות בשנים האחרונות תחת קבוצת ההשקעות האמריקאית, אוהדי הקבוצה התלוננו, וגם ביקורת סמויה מצד יורגן קלופ כלפי מדיניות הרכש והניהול במועדון, היה נראה שהמייטי רדס בדרך להצטרף לשורת הקבוצות שנרכשות על ידי מדינות דוגמת קטאר, ערב הסעודית וארצות הברית שהביעו עניין.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully