וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה למחווה: השופט שלא שלף צהוב על הורדת החולצה לזכר אטסו

מוחמד קודוס כבש בניצחון של אייאקס והקדיש את השער לחברו לנבחרת גאנה שנהרג ברעידת האדמה בטורקיה. ואן בוקל בחר לא להענישו מתוך כבוד והבנה: "זה גדול מחוקי הכדורגל, זה על חיים ומוות"

תקציר: אייאקס - ספרטה רוטרדם 0:4/ספורט 1

עולם הכדורגל התאבל על מותו של כריסטיאן אטסו, הכדורגלן שנהרג ברעידת האדמה בטורקיה שגבתה עשרות אלפי הרוגים במדינה ובסוריה. במשחקים ברחבי העולם נערכו טקסים לזכרו ולזכר הקורבנות מאסון הטבע הקשה, ובמשחק אתמול (ראשון) בין אייאקס לספרטה רוטרדם, מוחמד קודוס הקדיש את השער שכבש בכדור בחופשי ב-0:4 של המועדון מאמסטרדם לחברו לנבחרת שנהרג.

על החולצה של הקשר הגנאי הופיע הכיתוב "RIP Atsu", כאשר חבריו של קודוס חיבקו אותו מסביב והקהל באמסטרדם ארנה התרגש מהמחווה. על פי החוקה, במקרה של הורדת חולצה, גם אם במקרה של מחווה כפי שקודוס ביצע, על השופט להוציא כרטיס צהוב לשחקן. הפעם, פול ואן בוקל, שופט המשחק, בחר לנהוג אחרת והסביר לקודוס שהוא בוחר לא לשלוף לו צהוב על המחווה המרגשת של הקשר.


מהיר וחינני: קארים אדיימי מצעיד את דורטמונד לפתיחת שנה חלומית
נאפולי תציע לקברצחליה לחתום עד 2028 תמורת שכר גדול פי שלושה
פוטר עדיין לא מפוטר: ראשי וצ'לסי והשחקנים תומכים במאמן

מוחמד קודוס אייאקס. GettyImages
"אני מכבד את השופט על כך". קודוס וחבריו לאחר המחווה בשער/GettyImages

"זה גדול מחוקי הכדורגל, זה על חיים ומוות", הסביר קודוס. "השופט אמר שאסור היה לי להוריד חולצה, אבל שהוא הבין את הסיטואציה. אני מכבד אותו ואת הכוונה שלו מאוד. זה היה מוקדש לכריסטיאן, כולם יודעים מה קרה בטורקיה. בחרתי לעשות את המחווה, כי אטסו היה יקר ללבי. זה מוקדש כמובן גם לכל הנפגעים ומשפחותיהם".

שחקנה של אייאקס סיפר על הקשר שלו עם אטסו במהלך הקריירה: "למדתי רק מלצפות בו המון. הוא היה מחלק לי עצות בתדירות תכופה יחסית. כל מה שנתתי היום במשחק היה מוקדש לזכרו. גם אם לא הייתי כובש, הייתי מראה את החולצה בסיום המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully