וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטר עדיין לא מפוטר: ראשי וצ'לסי והשחקנים תומכים במאמן

למרות שני ניצחונות ב-14 המשחקים האחרונים, השקעה כוללת של כ-600 מיליון ליש"ט ברכש ודרישת האוהדים לזעזע, אין כוונה להחליפו לפני הדרבי נגד טוטנהאם (ראשון, 15:30, ספורט1)

תקציר: צ'לסי - סאות'המפטון 1:0/ספורט1

צ'לסי השקיעה מתחילת העונה כ-600 מיליון ליש"ט בצירוף 16 שחקנים, אבל למרות זאת היא רק במקום ה-10 בפרמיירליג, הפסידה לדורטמונד 1:0 במפגש הראשון ביניהן שנערך בגרמניה בשמינית גמר ליגת האלופות ובסך הכל ניצחו הבלוז שני משחקים מ-14 האחרונים שערכו בכל המסגרות. למרות כל זאת, הבעלים החדש טוד בוהלי וגם השחקנים עדיין מגבים את המאמן גרהאם פוטר.

בוהלי, שרכש את צ'לסי מידי רומן אברמוביץ' בקיץ, החליט במפתיע לפטר את תומאס טוכל בחודש ספטמבר והצליח במהלך בזק להנחית את גרהאם פוטר שרשם הצלחה מסחררת עם ברייטון. השחפים מאז ממשיכה במגמת העלייה תחת רוברטו דה זרבי, אבל צ'לסי ופוטר בצלילה חופשית, בדרכם הבטוחה לעונה עגומה שכנראה תסתיים ללא אף תואר וסביר להניח שבלי כרטיס למפעלים האירופיים.

גרהאם פוטר, מאמן צ'לסי. רויטרס
זוכה לגיבוי, גם מהשחקנים. פוטר/רויטרס

אוהדי צ'לסי בשבועות האחרונים לא מסתירים את זעמם ודורשם את פיטורי פוטר, כאשר שמו של טוכל נשמע היטב ביציעי הסטמפורד ברידג' לאור העובדה שהוביל את צ'לסי לזכייה בליגת האלופות במאי 2021, אבל על פי "standard", מחליפו עוד זוכה לסימפטיה מצד ראשי צ'לסי ו-32 שחקני הסגל.

בשבת נכנעה צ'לסי בביתה 1:0 לנועלת הטבלה סאות'המפטון, מהפסדיה המביכים בעונה קשה במיוחד חרף השקעה חסרת תקדים, אך במועדון מסרבים להיפרד מפוטר בשלב זה ומקווים שבקרוב יהיה שינוי ביכולת ובגישה, בתקווה שיוכלו להמשיך עם המאמן גם בעונה הבאה.

ביום ראשון מצפה לצ'לסי דרבי חוץ נגד טוטנהאם והפסד נוסף עלול להקשות על בוהלי ואנשיו לעמוד בלחץ האוהדים שדורשים זעזוע נוסף במועדון, ובכיר בצ'לסי צוטט בשיחה עם כתב העיתון ש"הכל מרגיש לא נכון במועדון", אך הוסיף שהשחקנים מגלים חיבה כלפי פוטר ומבינים שהוא נמצא בסיטואציה בלתי נתפסת בהתחשב בכך שיש לו 32 שחקנים בסגל, חצי מהם הגיעו רק העונה ועוד רחוקים מלהשלים את תהליך ההתאקלמות ומודים שגם הפציעות המשמעותיות מהן סבלו העונה שחקני מפתח בקבוצה השפיעו בצורה ניכרת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פייר אמריק אובמיאנג שחקן צ'לסי. Ryan Pierse, GettyImages
אפילו הוא מבין את הסיטואציה. אובמיאנג/GettyImages, Ryan Pierse

גם החלוץ פייר אמריק אובמיאנג, שהצטרף מברצלונה לקראת סוף סגירת חלון ההעברות בקיץ ובשבועות האחרונים כלל לא זוכה להתלבש למשחקים ואפילו הוצא מסגל הקבוצה למשחקי ליגת האלופות, מובן מאליו שזועם על הסיטואציה אליה נקלע, אולם לא מאשים בכך את פוטר שהצטרף אחריו לבלוז שינה כמעט לחלוטין את החלק הקדמי בחלון ינואר.

בעוד אובמיאנג צפוי לעזוב לכל המאוחר בתום העונה, שחקן נוסף ששוקל את עתידו בצ'לסי זהו מייסון מאונט. הקשר בן ה-24 שגדל במועדון ונחשב לאחד מכוכבי הקבוצה, סירב להצעות האחרונות להאריך את חוזהו שמסתיים בקיץ 2024 ונמצא על פי הדיווחים בשיחות על ליברפול, שעשויה להגיש הצעה לרכישתו בסיום העונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully