וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באירופה יובנטוס ניצחה רק את מכבי חיפה, זאת לא הדרך"

באיטליה ממשיכים לקטול את אלגרי למרות שלושה ניצחונות רצופים: "הוא חייב להקשיב לביקורות. יובה תמיד הולכת אחורה אחרי שהיא עולה ליתרון"

תקציר ניצחונה של יובנטוס 0:2 על ספציה/ספורט1

יובנטוס סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים אחרי שגברה 0:2 על ספציה אמש (ראשון), ולולא עונש הפחתת 15 הנקודות ממאזנה היא הייתה מדורגת כיום במקום השני בטבלת הסרייה A, אולם היכולת שמציגה קבוצתו של מסימיליאנו אלגרי לא משכנעת את הפרשנים באיטליה, שממשיכים למתוח ביקורת על המאמן וסגנון המשחק.

לטבלת הליגה האיטלקית
בסביבת ניימאר מבטיחים שיעשה הכל כדי לחזור עד המפגש עם באיירן
הטיפול הפסיכולוגי עזר: "פראן טורס התחפש לרונאלדיניו"

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. Francesco Scaccianoce, GettyImages
ממשיך לספוג ביקורת. אלגרי/GettyImages, Francesco Scaccianoce

"למזלו של אלגרי די מריה כבש את ה-0:2, אז אנחנו לא מדברים על 0:1. יובה הלכה אחורה אחרי שעלתה ליתרון", אמר העיתונאי פאביו קארסה ב"סקיי". "יש תחושה כללית שבשנתיים האחרונות נותנים באיטליה יותר מדי חשיבות למאמנים, למרות שמעולם לא ראיתי אוהד קונה כרטיס כדי לבוא לראות את הספסל. זה מפעיל הרבה לחץ על המאמנים, שקורסים מדי פעם".

בהמשך השתמש קארסה במשחק נגד מכבי חיפה כאינדיקציה לרמה של הגברת הזקנה העונה: "אלגרי לא רוצה שיחשבו שהוא מאמן הגנתי, אבל חייב להקשיב לביקורות. זאת עובדה שליובנטוס יש נטייה לשמור על התוצאה כשהיא ביתרון. אני מבין שנגד נאנט היה פנדל ברור שלא נשרק, אבל באירופה יובה ניצחה רק משחק ביתי נגד מכבי חיפה. זאת לא הדרך שלה".

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully