וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול הפסיכולוגי עזר: "פראן טורס התחפש לרונאלדיניו"

בברצלונה היללו את טורס "המושמץ", שנבחר לאיש המשחק. צ'אבי: "הוא עושה דברים שלא רואים בסטטיסטיקה". טר סטגן שמר על שער נקי בפעם ה-17 העונה, ומתקרב לשיא

תקציר ניצחונה של יובנטוס 0:2 על ספציה/ספורט1

שלושה ימים אחרי שספגה פעמיים ממנצ'סטר יונייטד לעיני הקהל הביתי, ברצלונה חזרה לליגה, שם היא כמעט שלא סופגת ושמרה שוב על רשת נקייה ב-0:2 על קאדיס. אמנם היה לקטלאנים לא מעט מזל עם שני שערים פסולים וכדור לקורה, אבל השורה התחתונה נותרה בעינה: רק פעם אחת העונה ספג מארק אנדרה טר סטגן במשחקי הליגה בקאמפ נואו (שבעה שערי חובה בסך הכול). סרג'י רוברטו (43) ולבנדובסקי (45+1) כבשו לקטלאנים, שנהנו גם ממשחק טוב לשם שינוי של פראן טורס. טורס השלים הכי הרבה דריבלים (10), יצר הכי הרבה מצבים (5) וניצח הכי הרבה מאבקים (18) מול קאדיס.

בתקשורת הקטלאנית היללו את טורס, שרק לפני חודש החל להיעזר בטיפול פסיכולוגי אחרי שסבל מקשיים מנטליים. אתמול הוכח שהטיפול עושה את שלו, ובתקשורת הקטלאנית התלהבו מכך שטורס "התחפש למסי ורונאלדיניו לערב אחד", ו"נראה משוחרר ומשופר".

אבל עם כל הכבוד לטורס, סוד ההצלחה של בארסה, שנראה שמשייטת לאליפות קלילה השנה, הוא ההגנה הנהדרת שלה. הקבוצה של צ'אבי שמרה על שער נקי בפעם ה-17 העונה ומארק אנדרה טר סטגן יכול לשבור את שיא כל הזמנים ששייך ללה קורוניה, ששמרה על שער נקי 26 פעמים בעונת 1993/94.

פראן טורס שחקן ברצלונה. רויטרס
נבחר לאיש המשחק. פראן טורס/רויטרס

צ'אבי אהב את המחצית הראשונה של ברצלונה, אבל פחות את השנייה כשאמר: "המחצית הראשונה שלנו היתה ממש טובה, עם דומיננטיות ויצירת מצבים. במחצית השנייה הורדנו את האינטנסיביות וזה היה מורגש. באופן כללי אני חושב שהיה לנו משחק טוב".

פראן טורס דיבר על פתיחת העונה הלא טובה שלו ואמר: "זה קשה להראות את היכולות שלך מהרגע הראשון בגלל כל הלחץ והדברים מסביב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מארק אנדרה טר סטגן שוער ברצלונה. David Ramos, GettyImages
משחק 17 בליגה בלי ספיגה. טר סטגן/GettyImages, David Ramos

על סרג'י רוברטו שכבש את השער הראשון והאריך חוזה, אמר צ'אבי: "הוא שחקן מאוד ורסטילי שיכול לשחק בכמה עמדות. זה נהדר עבור מאמן. אני שמח מאוד בשבילו ושמח שהוא יישאר איתנו בעונה הבאה".

צ'אבי לא חסך בשבחים גם מפראן טורס כשאמר: "אני שמח במיוחד בשבילו. הוא תמיד עובד בשביל הקבוצה ומקריב מעצמו. בגישה הוא 10 מ-10. אנשים מדרגים אותו על בסיס של גולים, דריבלים ובישולים, אבל הצוות המקצועי רואה דברים אחרים אצלו".

המאמן הודה גם ש"היה לנו מזל לא לספוג. לקאדיס הגיע לפחות שער אחד. היו להם מצבים ברורים, אבל טר סטגן פשוט מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully