וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוס וטשואמני מחוץ לסגל ריאל לליברפול, בנזמה ורודריגס בפנים

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 23:43

אנצ'לוטי יחסר את שני קשרי מרכז השדה שלא התאוששו ממחלה, אך החלוץ חזר וצפוי לפתוח בשמינית גמר ליגת האלופות (שלישי, 22:00). נונייס עשוי לעמוד לרשותו של יורגן קלופ

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים21/02/2023
ליברפול
  • נונייז (4)
  • סלאח (14)
5:2
  • (21) ג'וניור
  • (36) ג'וניור
  • (47) מיליטאו
  • (55) בנזמה
  • (67) בנזמה
ריאל מדריד
תקציר: ניוקאסל - ליברפול 2:0/ספורט1

ליברפול ניצחה שני משחקים רצופים בפרמיירליג ויורגן קלופ כבר הצהיר שהוא מאמין ביכולת שחקניו לנצח את כל המשחקים שנותרו עד תום עונת הפרמיירליג, אבל מחר (שלישי, 22:00) צפוי למייטירדס סיפור שונה לחלוטין, עם כל הכבוד לניצחונות על האפס שהשיגו בדרבי מול אברטון וניוקאסל, כאשר יארחו את ריאל מדריד במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות.

ליברפול עדיין ממתינה לבחון את כשירותו של דרווין נונייס שנפגע בכתפו נגד המגפייז ובקבוצה מקווים שהאורוגוואי יהיה כשיר למפגש, כאשר הוא ערך אימון עם שאר שחקני הקבוצה הערב ונראה במצב טוב לקראת המשחק. אחרת, בחוד ככל הנראה ימשיך קודי גאקפו, אם כי גם רוברטו פירמינו ודיוגו ז'וטה שבו לסגל בשבוע שעבר ועשויים להילקח בחשבון. קלופ וליברפול לא עברו את שמינית גמר ליגת האלופות רק פעם אחת בחמש השנים האחרונות, כאשר הודחו על ידי אתלטיקו מדריד ב-2019/20.

"אני מצפה שיחד עם כל האוהדים באנפילד נעשה את זה", אמר קלופ במסיבת העיתונאים, במהלכה הבהיר שנונייס עשוי לשחק, בתקווה שיצליח להתאמן כמתוכנן היום, "נגד ניוקאסל נראינו קצת כמו קבוצה, אבל עוד יש לנו המון מה להוכיח. אנחנו צריכים להשיג תוצאות, אין בכלל ספק בכך. אנחנו אחרי שני ניצחונות רצופים וזה דבר שגם קרה לנו אחרי המונדיאל, אבל הסיטואציה כעת מרגישה אחרת ואני שמח שהמשחק נגד ריאל מדריד מתקיים מחר ולא נערך לפני כמה שבועות. עבדנו מאוד קשה כדי להגיע לשמינית גמר ליגת האלופות ואני חושב שאלו רגעים שצריכים להעריך, יהיה משחק מיוחד נגד ריאל".


בעלי ליברפול הצהיר: "המועדון לא עומד למכירה"
מנצ'סטר יונייטד סיכמה עם אלחנדרו גרנאצ'ו על חודש חדש עד 2028
מכה לדורטמונד: קארים אדיימי ייעדר מהגומלין מול צ'לסי

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. רויטרס
צפוי לפתוח באנפילד. בנזמה/רויטרס

מנגד, ריאל מדריד ניצחה בשבת 0:2 בחוץ את אוססונה משערים מאוחרים של פדה ואלוורדה ומרקו אסנסיו ובעקבות מרחק של שמונה נקודות מהמוליכה ברצלונה, קרלו אנצ'לוטי ושחקניו בהחלט ממקדים את הפוקוס על ליגת האלופות.

ריאל יצאה הבוקר לאנגליה וכשפרסמה את הסגל נודע כי נעדרים ממנו טוני קרוס ואלוריאן טשואמני, שני קשרי מרכז השדה שחלו. מי שכן נכללו בסגל הם קארים בנזמה שנעדר בשבת וגם אלברו רודריגס שערך הופעת בכורה בליגה הספרדית בשבת ואף בישל לאסנסיו. בסגל של אנצ'לוטי נכללו גם סרחיו אריבאס ומריו מרטין בעקבות ההיעדרויות הרבות בקישור.

לוקה מודריץ' דיבר במסיבת העיתונאים לפני המשחק והחמיא לאווירה של אנפילד: "יהיה משחק קשה באצטדיון היסטורי עם קהל פנטסטי שיוצא לדחוף את הקבוצה שלו. עשינו תוצאות טובות בעבר מול ליברפול ואני מקווה שנוכל לחזור על כך גם מחר".

ליברפול וריאל מדריד נפגשו בפעם האחרונה בגמר ליגת האלופות האחרון, שהסתיים ב-0:1 לזכות ריאל מדריד לאחר הכאוס שאירע מחוץ לאצטדיון בפריז. הקבוצות נפגשו גם ברבע הגמר ב-2020/21, אז ריאל מדריד עלתה עם 1:3 ביתי ו-0:0 בגומלין באנפילד, ובסיום עונת 2017/18 ריאל מדריד שוב הוכתרה לאלופת אירופה עם ניצחון על ליברפול בזכות 1:3 בגמר הבלתי נשכח בקייב. הפעם האחרונה שליברפול גברה על ריאל מדריד הייתה בעונת 2008/9, אז הביסה אותה 0:4 באנפילד וגם ניצחה 0:1 במפגש הראשון במדריד.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

הרכבי הקבוצות

שופט: אישטבן קובאץ' (רומניה)
אצטדיון: אנפילד

משחק הגומלין בין ריאל מדריד לליברפול בשמינית גמר ליגת האלופות ייערך בסנטיאגו ברנבאו ב-15 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully