וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי שבה למקום השני עם 2:3 בטולוז, גם מונאקו ולאנס ניצחו

חם במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות בצרפת: החבורה של טודור המשיכה ברצף ניצחונות החוץ, מונאקו גברה 1:2 על ברסט, לאנס עם 1:3 על נאנט

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 19.2/ספורט1

אחרי ה-3:4 הדרמטי של פריז סן ז'רמן על ליל, המחזור ה-24 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם משחקיהן של שלוש הרודפות אחרי המוליכה. מונאקו עלתה זמנית למקום השני עם 1:2 בחוץ על ברסט, אבל מארסיי חלפה על פניה מחדש אחרי שניצחה 2:3 בטולוז. לאנס הרביעית בפיגור נקודה ממונאקו אחרי 1:4 ביתי על נאנט. ניצחונות גם לראן, לוריין ומונפלייה.

שחקני מארסיי חוגגים עם ג'נגיז אונדר. CHARLY TRIBALLEAU/AFP, GettyImages
רצף ניצחונות החוץ נמשך. שחקני מארסיי חוגגים עם ג'נגיז אונדר/GettyImages, CHARLY TRIBALLEAU/AFP

טולוז - מארסיי 3:2

קבוצת החוץ הטובה בליגה הצרפתית הפכה פיגור לניצחון שישי רצוף כאורחת ושבה אל המקום השני שמעניק כרטיס אוטומטי לשלב הבתים של ליגת האלופות. תייס דאלינחה ההולנדית הפתיע כבר בדקה השלישית עבור המארחת שמשחקת תמיד כדורגל פתוח והתקפי, אבל מארסיי לא נבהלה. ג'ונתן קלוס פגש את המשקוף בדקה ה-10 והלחץ התגבר במחצית השנייה אחרי כניסתו של רוסלן מלינובסקי. הבלם שאנסל אמבמבה השווה בדקה ה-52 ואחרי שבע דקות הושלם המהפך מרגלי ג'נגיז אונדר הטורקי, שירה מהאוויר פנימה אחרי הרחקה לא טובה של הגנת טולוז בכדור קרן. המגן השמאלי נונו טבארס נעץ את השלישי בדקה ה-79 עם בעיטה בין הקורה לשוער מקסים דופה, כשטולוז הצליחה רק לצמק עם וולה של המחליף אדו אונאיוו (87).

עוד בוואלה!

מסי ואמבפה הצילו את פ.ס.ז' ב-3:4 המטורף על ליל, ניימאר נפצע

לכתבה המלאה
מיירון בואדו שחקן מונאקו חוגג שער. FRED TANNEAU/AFP, GettyImages
שער שני בסך הכול העונה. מיירון בואדו/GettyImages, FRED TANNEAU/AFP

ברסט - מונאקו 2:1

הקבוצה מהנסיכות לא הפסידה מאז החזרה מפגרת המונדיאל והיא ממשיכה לשפר את מעמדה במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות. הקפטן וויסאם בן ידר בישל נהדר לאלכסנדר גולובין בדקה ה-39 ואחרי שיצא היה זה המחליף מיירון בואדו שהכפיל את היתרון בדקה ה-73. ז'רמי לה דוארון רק צימק עבור ברסט ארבע דקות לסיום, אבל לא מנע ניצחון ראשון של מונאקו בעיר מאז נובמבר 1990.

שחקני לאנס חוגגים עם דייבר מצ'אדו (מימין). רויטרס
גולאסו. דייבר מצ'אדו/רויטרס

לאנס - נאנט 1:3

שתי נקודות מ-12 האחרונות הורידו את לאנס מהמקום השני לרביעי, אבל היא עדיין במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות ובזכות ניצחון ביתי מספר 11 העונה היא מפגרת רק בנקודה אחרי מונאקו. המגן השמאלי דייבר מצ'אדו, שכבש גם בהפסד לליון בשבוע שעבר, שיגר טיל בימין אל החיבורים בדקה ה-34 ואחרי שתי דקות אדריאן תומאסון הכפיל. פלורן מולה, שחזר לליגה הצרפתית אחרי קדנציה קצרה ולא מוצלחת בשאלקה, צימק בדקה ה-40 עם שערו השני במדי נאנט (כבש בגביע מול אנז'ה) אבל גול עצמי של שארל טראורה (74) מנע אפשרות לקאמבק של מחזיקת הגביע.

אוהדי לאנס. רויטרס
33 נקודות מתוך 36 בבית. אוהדי לאנס/רויטרס

משחקים נוספים

ראן - קלרמון 0:2
לראן: ארנו קלימואנדו (37 ו-64)

לוריין - אז'קסיו 0:3
ללוריין: במבה דיינג (6 בפנדל), רומן פאבר (43), ז'וליאן פונקו (58)

טרואה - מונפלייה 1:0
למונפלייה: ווהבי חאזרי (90)

תוצאות משחקי שישי ושבת:

אוקזר - ליון 1:2
ניס - ריימס 0:0
שטרסבורג - אנז'ה 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully