וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדורטמונד מתמוגגים מאדיימי: "לא הרבה בעולם יכולים לעצור אותו"

הצהובים-שחורים החמיאו לכובש שער הניצחון על צ'לסי שנתן מקדמה חשובה לקראת הגומלין: "הוא פשוט עף על המגרש". פוטר נשמע אופטימי: "אנחנו בהתפתחות, דברים מרגשים קורים במועדון". ברשת צחקו על הרכש של הבלוז ואיזה שיא שלילי הקבוצה הגרמנית עצרה?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.2/ספורט1

בורוסיה דורטמונד וצ'לסי סיפקו אתמול (רביעי) משחק נהדר בשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות, בסופו הצהובים-שחורים ניצחו 0:1 משער יוצא מן הכלל של קארים אדיימי במבצע אישי מרהיב בדרך למקדמה חשובה לקראת הגומלין בלונדון בחודש הבא.

לבלוז זה היה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, דווקא אחרי ארבעה משחקים בהם לא הפסידו, הם ראו את הגרמנים ממשיכים בכושר הנהדר שלהם עם ניצחונם השביעי ברצף בכל המסגרות. למארחת זה היה ניצחון ראשון על קבוצה אנגלית לראשונה מאז שגברו על טוטנהאם בעונת 2015/16 בליגה האירופית - עצרה רצף שלילי של 11 משחקים ללא ניצחון.


סיטי בעננים, הולאנד: "זו היתה הופעה של אלופה, שיחקנו מדהים"
לחץ בפ.ס.ז': מסי שוקל לעזוב, נפגע מעמדו של גאלטייה, ניימאר לצ'לסי?
טופס 101: פרנזי פיירו סופר כבר 101 ימים בלי שער

קארים אדיימי בורוסיה דורטמונד. רויטרס
הצגה של הכוכב הצעיר. אדיימי/רויטרס

ג'וד בלינגהאם האנגלי, שענד את סרט הקפטן של הגרמנים, החמיא לאדיימי: "כמה מהירות יש לו. לא הרבה שחקנים בעולם יכולים לעצור אותו. הוא פשוט עף על המגרש".

הקשר הוסיף על הניצחון: "זה היה טוב וחשוב. שלטנו במחצית הראשונה. היו להם הזדמנויות, אבל היינו בשליטה בעיקר במחצית הראשונה. במחצית השנייה הורדנו רגל מהגז והם הצליחו להשתלט על מרכז השדה. הוכחנו כמה אנחנו יודעים להגיב לזה טוב ולהגן כמו שצריך כדי לחסל את המשחק. מילה טובה על הקהל שלנו - הם כמו השחקן ה-12 מבחינתנו, תצוגה מרהיבה שלהם".

אדין טרזיץ', המאמן המאושר של דורטמונד, פירגן לשחקניו על הופעה הגנתית מרשימה: "הרגשתי שעשינו עבודה טובה בהגנה, אבל אולי נתנו להם קצת יותר מדי הזדמנויות. גרגור קובל היה פשוט מדהים בדיוק ברגעים שהיינו זקוקים לו. בכל מקרה, זה נהדר לצאת כמנצחים מהערב הזה. היינו זקוקים ליותר שליטה בכדור במחצית השנייה, איבדנו יותר מדי כדורים. אנחנו לא צריכים להתלונן או להתנצל אחרי ניצחון בבית על צ'לסי בשמינית הגמר, אבל אנחנו יודעים כמה לא פשוט יהיה מולם במשחק הבא. עשינו צעד חשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

כובש השער סיכם הופעה נפלאה שלו עם שער ניצחון קריטי ופרס איש המשחק: "זה היה משחק קשה כבר מהפתיחה, אבל יכלו לראות שכולם נלחמו אחד בשביל השני כדי שננצח את זה. השער שלי? הדבר היחיד שחשבתי עליו מול אנסו פרננדס היה איך אני מגיע לכדור קודם וחולף על פניו. ברגע שהשוער שלהם יצא מהשער היה לי קצת מזל, אבל אני שמח על השער הזה".

אדיימי נמצא ברצף של שלושה כיבושים בשלושת המשחקים האחרונים, כאשר ב-20 ההופעות הראשונות שלו במועדון הגרמני, הוא כבש רק שני שערים.

ברשת צחקו על צ'לסי שהנחיתה רק בחודש ינואר מספר רב של שחקנים בחלון ההעברות היקר ביותר של קבוצה אחת בינואר: "פרננדס, מודריק, פליקס - מה כל זה שווה אם פוטר עדיין על הקווים?".

היכולת של הבלוז תחת המאמן האנגלי לא מרשימה בלשון המעטה. מלבד רצף אי הניצחונות, הקבוצה הלונדונית כבשה ב-2023 רק ארבעה שערים בתשעה משחקים בכל המסגרות, כאשר היא לא הצליחה לכבוש בכלל בחמישה משחקים מתוכם.

פוטר הראה אופטימיות לאחר ההפסד: "הופעה מאוד טובה שלנו, הרבה הזדמנויות, זאת רק מחצית של שני מפגשים. היינו זקוקים לעוד קצת מזל, ניקח את הדברים הטובים מכאן לסטמפורד ברידג'. אני פונה לאוהדים ואומר להם שאנחנו מתפתחים ומתקדמים, דברים מרגשים קורים כאן במועדון".

לצ'לסי היו גם חדשות מעודדות לקראת הגומלין בתחילת החודש הבא, כאשר התברר כי אנגולו קאנטה יהיה כשיר וישוב לסגל של פוטר לקראת המשחק הקריטי.

צ'לסי ובורוסיה דורטמונד ייפגשו למשחק הגומלין (22:00, 7.3) בסטמפורד ברידג' שבלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully