וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד: "הופעה של אלופה". פפ: "מבחינתי, ארסנל עדיין המוליכה"

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 0:27

סיטי רשמה ניצחון ליגה 11 ברציפות על התותחנים בדרך לפסגה, המאמן לקח אחריות על החצי הראשון: "ניסיתי משהו חדש וזה היה נורא". ארטטה: "אי אפשר לטעות ככה ברמה הזו, אבל כעת יש לי יותר אמונה משהיתה לי לפני המשחק". אודגור: "ההבדל - ניצול מצבים"

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר סיטי 3:1/ספורט1

משחק העונה בפרמיירליג עמד הערב (רביעי) בציפיות, ובסיומו ישנה מוליכה חדשה-ישנה: מנצ'סטר סיטי, שניצחה את ארסנל 1:3 ועלתה לפסגה לראשונה מאז נובמבר 2022, עם משחק עודף, הפרש שערים עדיף, ואותה כמות נקודות. קווין דה בראונה (24), ג'ק גריליש (72) וארלינג הולאנד (82) כבשו לפפ גווארדיולה, בוקאיו סאקה איזן זמנית מהנקודה הלבנה (42), והתותחנים בצרות צרורות, אחרי משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.

היה זה ניצחון הליגה ה-11 ברציפות (!) של סיטי על ארסנל, וכלל לא בטוח שהחבורה הצעירה של מיקל ארטטה מסוגלת להתאושש מהמפלה הזאת, על אף המשחק החסר. התוצאה הזו מחזירה למירוץ גם את מנצ'סטר יונייטד, שרחוקה כעת חמש נקודות בלבד מהפסגה.

הולאנד המשיך את העונה המסחררת שלו ויש לו כעת 32 משחקים ב-30 משחקים העונה, כולל 26 שערי ליגה ב-22 משחקים. בכך, השתווה לסרחיו אגוארו, שקבע ב-2014/15 שיא שערי ליגה לשחקן סיטי בעונה אחת. נזכיר: אנחנו רק באמצע פברואר. "אנחנו האלופים, אז אפשר להגיד שזו היתה הופעה של אלופה", אמר הנורבגי בסיום. "פפ עשה שינוי קטן במחצית, יש לנו שחקנים איכותיים וכל שחקן עשה את המקסימום. ככה אנחנו צריכים לשחק, אני גאה בכל שחקן ושחקן".

הסופרסטאר הוסיף: "כולנו יכולים להסכים שארסנל היתה הקבוצה הכי טובה העונה, אז לשחק ככה מולם זה לא קל. שיחקנו מדהים והשגנו שלוש נקודות מאוד חשובות, ואנחנו שוב בעניינים. היינו זקוקים לזה ועכשיו צריך להתחיל בריצה, כי זה מה שסיטי צריכה לעשות".

עוד בוואלה!

מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את ארסנל, ועלתה זמנית לפסגה על חשבונה

לכתבה המלאה

"אנחנו בפסגה, אבל יש להם משחק חסר", סיכם פפ גווארדיולה. "כך או כך, נותרו עוד הרבה משחקים עד תום העונה. במחצית הראשונה הם היו עדיפים עלינו בהרבה, בשנייה אנחנו היינו הרבה יותר טובים. הטקטיקה לא היתה טובה בחצי הראשון, ניסיתי משהו חדש וזה היה נורא. במחצית השנייה כבר היינו יותר דומים לעצמנו. מבחינתי ארסנל היא עדיין המוליכה. אנחנו לא ננצח את כל המשחקים שלנו, ואני מקווה שגם הם לא".

ג'ק גריליש הוסיף: "השער שכבשתי היה גדול עבורי, זה ערב נהדר ובדיוק מה שרציתי. שיחקתי טוב אבל רציתי כבר להשפיע באחד המשחקים הגדולים הללו. אני מאושר ורוצה להודות למאמן, שנותן לי לשחק בחופשיות. אני לא חושב ששיחקנו עד כדי כך טוב, ארסנל אולי היתה עדיפה, אבל אם אתה רוצה לזכות בתארים, צריך לחזור ולנצח משחקים כאלה".

בצד השני, השקיעה של התותחנים נמשכת. ב-19 המשחקים הראשונים של העונה הם איבדו שבע נקודות בלבד, ובשלושת המשחקים האחרונים איבדו כבר שמונה. "המשחק הוכרע ברחבות, ואנחנו לא היינו חדים מספיק מול השער", הודה מרטין אודגור. "הם היו עדיפים. מלבד זאת, שיחקנו היטב. זה הכדורגל, לפעמים המצבים נכנסים ולפעמים לא. אנחנו צריכים להשתפר בדבר הזה, כקבוצה. כל העונה אמרנו שצריך לעבוד קשה ולהסתכל רק ממשחק למשחק, וכך זה גם עכשיו. הפסדנו משחק וצריך להסתכל על המשחק הבא".

מיקל ארטטה הוסיף: "היה קרב ענק, עד שספגנו את השער השני. הרגשנו שאפשר לנצח, אבל לבסוף הם כבשו את השלישי וניצחו. אלה טעויות שאי אפשר לבצע ברמה הזו". עם זאת, המנג'ר הספרדי טען כי "יש לי יותר אמונה משהיתה לי לפני המשחק, לאור ההופעה שלנו מול קבוצה ברמה של סיטי. גם השחקנים מאמינים, אני מרגיש את זה".

"אני כל כך מופתע מאיך ארסנל נראית במחצית השנייה", צייץ גארי נאוויל אחרי ה-1:2 של הסיטיזנס. "זה נראה כאילו זה גדול עליה". שחקן העבר כריס סאטון הוסיף: "זו מכה אנושה לארסנל. איך מתאוששים מזה? כן, יש להם משחק עודף, אבל סיטי היתה מצוינת במחצית השנייה, היא עשתה שרירים ואמרה לארסנל, 'אנחנו הקבוצה שצריך לנצח'. בגלל זה היא האלופה, היא היתה פשוט אדירה בשליש האחרון".

שחקן ארסנל ונבחרת אנגליה לשעבר מת'יו אפסון סיכם: "ניצחון גדול של סיטי, הם סיפקו הופעה ברמה עולמית בדיוק ברגע הנכון. השחקנים סיימו נהדר את המצבים, שלטו כשהיו צריכים ועשו הגנה טובה. הם חוגגים עם האוהדים שלהם בצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully