וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה שוב תחת מתקפה: "לא הגיוני ששחקן כזה מקבל משכורת"

מרקו טארדלי רותח מזעם על הצרפתי, שטרם שיחק העונה: "הפך לבעיה גדולה עבור יובנטוס, ההתנהגות שלו לא הוגנת כלפי חבריו לקבוצה"

תקציר: יובנטוס - פיורנטינה 0:1/ספורט 1

פול פוגבה טרם שיחק העונה, ועדיין לא ברור מתי יוכל לשוב למגרשים. הקשר הצרפתי סובל מפציעה שמשביתה אותו לזמן רב, ליובנטוס מתחילה להיגמר הסבלנות. לאחרונה, בזמן שחבריו נאבקים על כר הדשא, הוא פרסם תמונות מאתר סקי - מה שהרתיח את קשר העבר של המועדון, מרקו טארדלי.

"הוא לא שיחק מאז אפריל 2022, אז עדיין היה במנצ'סטר יונייטד", אמר. "הוא הפך לבעיה עבור יובנטוס. לא ברור מתי הוא יחזור ועדיין לא ברור מה הוא רוצה לעשות. הוא יוצא לסקי, בזמן שחבריו ליובנטוס נאבקים עם עניינים רציניים".

טארדלי, שכיכב במועדון מ-1975 עד 1985, הוסיף ואמר: "פול הפך לבעיה גדולה שצריך לפתור. מסמיליאנו אלגרי חייב להתערב, זה בלתי אפשר ששחקן כזה מקבל משכורת מהקבוצה. ההתנהגות שלו כלפי חבריו לקבוצה לא הוגנת. זה מרתיח אותי".

שחקן נבחרת צ'כיה יקוב ינקטו יצא מהארון: "לא רוצה להתחבא יותר"
מילאן מקווה לשוב לרבע הגמר אחרי 11 שנה, צרות בקישור של טוטנהאם
אמבפה ומסי ערכו אימון מלא ונכללו בסגל פ.ס.ז' לבאיירן מינכן

פול פוגבה, קשר יובנטוס. ISABELLA BONOTTO, GettyImages
בעין הסערה. פוגבה/GettyImages, ISABELLA BONOTTO

לפני ה-0:1 על פיורנטינה מוקדם יותר השבוע, נשאל אלגרי מתי הקשר הצרפתי ישוב לכר הדשא, והודה: "כרגע הוא לא יכול להיכלל בסגל, צר לי להגיד את זה אבל זו המציאות. הוא עובד כדי לחזור, אבל אני לא יודע מתי ישוב. אולי זה ייקח 20 יום. אני לא יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully