וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מקווה לשוב לרבע הגמר אחרי 11 שנה, צרות בקישור של טוטנהאם

הופעה ראשונה לרוסונרי בשלב הנוקאאוט בליגת האלופות מאז 2014, הם ינסו לנקום בתרנגולים על שהדיחו אותם ב-2011. קונטה יעלה עם סאר וסקיפ הצעירים במרכז השדה

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים14/02/2023
מילאן
  • דיאז (7)
0
    טוטנהאם
    תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 13.2/ספורט1

    שמינית גמר ליגת האלופות חוזרת מחר (שלישי, 22:00) ואמנם במוקד יהיה המפגש בין פריז סן ז'רמן לבאיירן מינכן, אך במקביל באצטדיון סן סירו במילאנו ייערך קרב נוסף כאשר מילאן תארח את טוטנהאם, שתיים מהמאכזבות בכדורגל האירופי עד כה ב-2023.

    מילאן ניצחה שני משחקים בלבד מהתשעה שערכה מאז שהתחדש המונדיאל, גברה על סלרניטנה במשחק הראשון אחרי החזרה וגברה על טורינו ביום שישי האחרון וכך נצמדה לרומא במקום הרביעי. טוטנהאם, לעומת זאת, מאוד לא יציבה ובשבת האחרונה ספגה רביעייה ביתית מלסטר, תוצאה שהצליחה להשכיח את הניצחון הגדול על מנצ'סטר סיטי מחזור קודם לכן והותירה אותם במקום החמישי בפרמיירליג.

    הבעיה הגדולה של השתיים היא חסרונם של השוערים הצרפתים. במילאן ייעדר מייק מניאן שנפצע אי שם בחודש ספטמבר ומילאן כבר התרגלה לרעיון שהיא צריכה להסתדר בלעדיו, ואילו בטוטנהאם נפצע הוגו לוריס בהפסד לסיטי בשבוע שעבר ועל כן בין הקורות של אנטוניו קונטה עומד פרייזר פורסטר שהגיע בקיץ כדי לשמש שוער מחליף.

    פצועים נוספים הם איסמעל בנאסר שיחסר לרוסונרי ורודריגו בנטנקור שנפצע בשבת ואובחן עם קרע שישבית אותו לפחות עד תחילת העונה הבאה. לרשות סטפנו פיולי כן יעמוד פיקאיו טומורי שחזר לאימונים, אולם זלאטן איברהימוביץ', החלוץ הוותיק שחזר לסגל אחרי פציעה ארוכה בסוף השבוע, לא נרשם לשלבי הנוקאאוט ולא רשאי לשחק. אנטוניו קונטה יחסר גם את פייר אמיל הויביירג המוצהב, כך שהתרנגולים בהחלט בבעיה קשה במרכז השדה ונראה כי יפתחו יחד הצעירים אוליבר סקיפ ופאפה סאר.

    אוליבר סקיפ, קשר טוטנהאם. Julian Finney, GettyImages
    יעלה במרכז השדה של קונטה. סקיפ/GettyImages, Julian Finney

    מילאן היא אמנם אלופת אירופה שבע פעמים, אבל המפגש מחר עם התרנגולים יהיה הראשון שלה בנוקאאוט במסגרת המפעל היוקרתי מאז עונת 2013/14, אז הובסה על ידי אתלטיקו מדריד 5:1 בסיכום שני משחקי שמינית הגמר. למעשה הודחה מילאן בחמש משש ההופעות האחרונות שלה בשמינית גמר המפעל, כולל בעונת 2010/11 שאז הייתה זו טוטנהאם שעלתה על חשבונה לשלב שמונה האחרונות. טוטנהאם כידוע הגיעה עד לגמר ליגת האלופות בעונת 2019/20, אבל בעונה שעברה כלל לא השתתפה במפעל ולפני שנתיים סיימה את דרכה בשמינית הגמר, אז עוד עם ז'וזה מוריניו על הקווים הובסה על ידי לייפציג. אנטוניו קונטה, מאמן טוטנהאם כיום, ניצח את מילאן בשמונה מתשעה המפגשים האחרונים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: סנדרו שרר (שוויץ)
    אצטדיון: סן סירו (מילאנו)

    משחקי יום רביעי בליגת האלופות:

    קלאב ברוז' - בנפיקה

    דורטמונד - צ'לסי

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully