וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורחות לליגה: 0:2 להפועל פ"ת על רמה"ש, 1:4 למכבי פ"ת על יפו

ניצחון חמישי ברציפות למוליכה, יריבתה העירונית וסגניתה נהנתה מצמד ובישול של טוקלומטי ואילו טבריה השלישית סיימה ב-1:1 נגד כפר קאסם. ניצחון ראשון לאום אל פאחם בביתה המחודש מול נוף הגליל, בני יהודה הפסידה 3:1 לעכו

אחרי חילופי המקומות בצמרת ביום שישי, הליגה הלאומית המשיכה בקצב עם עוד מחזור מלא שנערך הערב (שלישי) ובסיומו שתי המוליכות הגדילו את יתרונן בצמרת ועשו עוד צעד לעבר עלייה לליגת העל. הפועל פתח תקוה גברה בביתה 0:2 על הפועל ניר רמת השרון, מכבי פתח תקוה הרשימה ברמלה כשהביסה 1:4 את מכבי קביליו יפו בהובלת עידן טוקלומטי. לעומתן, עירוני טבריה השלישית בטבלה נפרדה ב-1:1 בחוץ נגד מ.ס. כפר קאסם ומי שנצמדה אליה היא הפועל אום אל פאחם שחגגה ניצחון ראשון במגרשה המחודש על חשבון הפועל נוף הגליל והאקס מוטי איוניר.

הפועל פתח תקוה - הפועל ניר רמת השרון 0:2

ניצחון חמישי ברציפות ותשיעי בעשרת המחזורים האחרונים לזכותה של מוליכת הטבלה. הקבוצה הכי חמה בליגה הלאומית אמנם חסרה את השוער עומר כץ וגם את המוצהבים, שחקני ההגנה ג'ימי אלכסיס, מתן גושה ומתן פלג, אבל החלה את המשחק בסערה וכבר בדקה השביעית עידו דוידוב הרגיע את מפלס הלחץ. פנדל מוצלח של רז שטיין שנמצא בכושר מצוין הכריע את ההתמודדות בדקה ה-56 והבטיח לעופר טסלפפה ושחקניו לפחות מחזור נוסף בפסגה. רמת השרון, מנגד, נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים והפסידה לראשונה להפועל פתח תקוה אחרי שישה מפגשים שבהם זה לא קרה לה.

דקה 7: גול! 0:1 להפועל פתח תקוה. דוידוב ביצע תנועה נפלאה לקצר וקיבל מסירת רוחב משטיין, פגש את הכדור בדיוק בזמן ומתוך רחבת החמש מצא את הרשת של אליאסי. הפועל פתח תקוה עשתה צעד משמעותי לקראת שמירה על הפסגה לפחות מחזור נוסף.

דקה 56: גול! השני של פתח תקוה. שטיין המצוין דייק מ-11 מטר והכפיל את יתרון מוליכת הטבלה.

עידו דוידוב, שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
לפחות מחזור נוסף בפסגה. דוידוב/קובי אליהו

מכבי קביליו יפו - מכבי פתח תקוה 4:1

אם הפועל פתח תקוה היא הקבוצה החמה של הליגה, יריבתה העירונית הזכירה היום במגרש ברמלה מדוע היא נחשבת למועמדת המובילה לחזור לליגת העל. בני לם ושחקניו פגשו את מכבי קביליו יפו והחלוץ דודו ביטון שהיה בסגל שלהם עד תחילת החודש, אבל מי שכיכב ובגדול היה עידן טוקלומטי עם שני שערים ובישול. גם ארד בר ואיליה שקורין כבשו בניצחון המוחץ, גל לוי רק צימק לקראת הסיום והפער בין השתיים כבר עומד על 8 נקודות. חסרונו של ג'ון אוגו המוצהב במרכז השדה של יפו בהחלט הורגש.

ארד בר, מכבי פתח תקוה. דני מרון
הכפיל את היתרון של מכבי פתח תקוה עוד לפני ההפסקה. בר/דני מרון

דקה 37: גול! דקה אחרי שלופטה היה צריך לכבוש ובמקום לגלגל לרשת הקפיץ כדור לידיו של וולף, מאור לוי הכניס כדור מצוין לטוקלומטי שמקרוב העלה את האורחת מפתח תקוה ליתרון 0:1.

דקה 45+1: גול! 0:2 למכבי פתח תקוה. ברשצקי מצא בכדור עומק את בר, שבנגיעה אחת זרק את השומר, נכנס לרחבה ובאחד על אחד לא פספס.

דקה 59: גול! לוגסי המחליף בכדור מצד לצד הציב הציב את טוקלומטי שוב לבדו מול מלול, שלא הצליח למנוע מהכוכב הצעיר את השני שלו והשלישי של פתח תקוה.

דקה 61: גול! מכבי פתח תקוה כבר ב-0:4. הפעם טוקלומטי על תקן המבשל, שקורין גם כן כבש בקלות באחד על אחד מול מלול.

דקה 77: גול! גל לוי נכנס לרחבה וקיבל כדור מצוין מגבאי, בעט לשערו של וולף צימק ל-4:1. ביצוע נהדר של שני המחליפים.

עידן טוקלומטי, מכבי פתח תקוה. דני מרון
טוקלומטי מכניע את מלול/דני מרון
עידן טוקלומטי, מכבי פתח תקוה. דני מרון
צמד ובישול לכוכב הצעיר של מכבי פתח תקוה/דני מרון

בני יהודה - הפועל עכו 3:1

אלישע לוי ושחקניו כבר אותתו לכל הליגה שצריך לקחת גם אותם בחשבון בקרב על העלייה, על אף שברוב העונה הזהובים דשדשו בתחתית, אבל אחרי שתי תוצאות תיקו שעצרו את הדהירה, הגיע הפסד ביתי כואב במשחק שאם הייתה מנצחת בו הייתה עוקפת את יריבתה מהצמרת. יניב טפר כבש צמד מרהיב, היו אלו שני שעריו הראשונים בליגה הלאומית, אבל שער של יניב מזרחי בכדור חופשי לא הספיק ונראה היה שהמארחת מרימה ידיים אחרי האדום שספג אמיר עגייב. איהאם שחאדה קבע את תוצאת הסיום.

דקה 2: גול! עכו פתחה בסערה. המגן הימני ג'פרי ניסמבאום הרים כדור נהדר ליונתן טפר, שאחרי דקה ו-19 שניות נגח לרשת את שערו הראשון העונה והעלה את האורחת ליתרון.

דקה 27: גול! עכו כבר ביתרון כפול. הפעם טפר עשה זאת בבעיטה מכ-25 מטר, עומר נראון לא הגיב בזמן והוציא כדור נוסף מהרשת.

דקה 32: גול! בני יהודה חוזרת. יניב מזרחי סובב נהדר כדור חופשי מעל החומה וחזר להבקיע אחרי שני משחקים רצופים. 2:1.

דקה 55: כרטיס אדום! לא רק שבני יהודה בפיגור, היא כעת גם ב-10 שחקנים אחרי שאמיר עגייב ספג כרטיס צהוב שני והורחק.

דקה 60: גול! עכו עם השער השלישי אחרי ששחאדה המחליף בעט כדור מסובב, שגם אליו ניראון ירד באיחור.

דודו ביטון, חלוץ מכבי קביליו יפו. דני מרון
עבר מפתח תקוה ליפו והובס בידי המלאבסים. ביטון/דני מרון

מ.ס. כפר קאסם - עירוני טבריה 1:1

טבריה הגיעה לנס ציונה אחרי שני הפסדים רצופים שבהם לא כבשה, ולשמחתה הצליחה להיחלץ מפיגור ולקחת נקודה - שעוזרת גם לכפר קאסם בקרבות התחתית. קבוצתו של תומר קשטן עלתה ליתרון מפנדל של מוחמד כליבאת בדקה ה-25, אבל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה טעות גדולה של השוער יהונתן עוזר איפשרה לתימור אביטן לקבוע 1:1, תוצאה שלא השתנתה עד הסיום.

דקה 25: גול! הקפטן בן והבה נגע בכדור בידו ובצדק נפסק פנדל לזכות כפר קאסם, אותו תרגם כליבאת עם בעיטה לפינה השמאלית שהכניעה את ליטבינוב.

דקה 45: גול! טבריה השוותה ל-1:1 לפני ההפסקה. הרמה פשוטה לרחבה הסתיימה בכך שהשוער יהונתן עוזר תפס אוויר, אביטן נגח מקרוב את שער השוויון.

הפועל אום אל פאחם - הפועל נוף הגליל 0:1

ניצחון ראשון לאום אל פאחם באצטדיון השלום המחודש. אחרי הניצחון החשוב על טבריה שהשאיר אותה במאבק על ליגת העל, היא הכניעה גם את האקס מוטי איוניר מהשער הראשון והיחיד שהבקיעה עד כה בביתה החדש - היה זה גיל יצחק שכבש את השער היחיד במשחק בבעיטה מהאוויר בתחילת המחצית השנייה. נוף הגליל המדורגת לפני אחרונה במרחק של שלוש נקודות מהפועל רמת גן שמעליה.

דקה 53: גול! גיל יצחק המצוין הניף את הרגל ובבעיטה מהאוויר חגג את השער הראשון של אום אל פאחם באצטדיונה המחודש.

שחקן הפועל אום אל פאחם, גיל יצחק. מאור אלקסלסי
כבש גם באצטדיון השלום. גיל יצחק/מאור אלקסלסי

הפועל כפר סבא - הפועל אדומים אשדוד 1:1

ה-1:1 מול בני יהודה קטע לירוקים רצף של שלושה ניצחונות, אבל הם לא חשבו שבבית נגד נועלת הטבלה הם לא ישכילו לחזור למסלול הניצחונות. הם עלו ליתרון משער של אלירן רוחנא הלוהט, אבל קבוצתו של דוד רביבו חזרה למשחק אחרי שרועי פדידה ביצע מהלך אישי מבריק וגם לא הייתה רחוקה מלהשלים מהפך.

דקה 5: גול! כדור ארוך לעבר אלירן רוחנא הציב אותו באחד על אחד מול מתן זלמנוביץ', שנכנע לפינה חידה לפינה הרחוקה. שער שלישי בשלושה משחקים לכוכב המקומי.

דקה 30: גול! רועי פדידה רץ עם הכדור כמעט 50 מטר ולבסוף בעט מכ-25 מטר כדור אלכסוני שבקר היה צריך להדוף, אבל למרות הנגיעה שלו בכדור הוא ראה אותו מתגלגל פנימה והקשר חגג שער אישי מרהיב.

מאמן בני יהודה אורי גוטמן. אודי ציטיאט
נמנע מהפסד נוסף בדקה ה-89. אורי גוטמן/אודי ציטיאט

הפועל עפולה - מכבי אחי נצרת 0:3

אחרי שצברה רק נקודה בארבעת המחזורים האחרונים, הקבוצה שעדיין לא הפסידה העונה משחק ביתי בליגה הלאומית עשתה את המוטל עליה עם בליץ במחצית השנייה. אחי נצרת אחרי אחרי 3:0 להפועל פתח תקווה וללא אנס דאבור המורחק, ואמנם החזיקה מעמד במחצית הראשונה, אבל בסופו של דבר ירדן כהן, שחר הירש ורומן הבראן כבשו שלושה שערים תוך 22 דקות ובין לבין האורחת גם נותרה בעשרה שחקנים בעקבות כרטיס אדום שספג ממאדו.

דקה 53: גול! ערבובייה ברחבה של אחי נצרת הסתיימה עם בעיטה של ירדן כהן כמעט מקו השער, עפולה ב-0:1.

דקה 61: גול! הירש הכפיל את יתרונה של עפולה וקירב אותה מאוד לניצחון ראשון אחרי ארבעה מחזורים שלא עשתה זאת.

דקה 67: כרטיס אדום! אחי נצרת מתפרקת. אחרי שני השערים שספגה, איבדה בכרטיס אדום את ממאדו שגלש בניסיון לחטוף כדור שאיבד, וספג בצדק צהוב שני ואדום.

דקה 75: גול! הבראן מצטרף לחגיגה עם בעיטה עוצמתית לרשת העליונה שלא הותירה שום סיכוי לנחפאוי בין הקורות.

הפועל רמת גן - הפועל ראשון לציון 2:2

אורי גוטמן הפסיד בבכורה כמאמן הוארדונים, אבל לשמחתו בדקה ה-89 הצליחו שחקניו לסחוט נקודה יקרה. מוחמד במבה הלוהט השלים צמד וקבע מהפך במשחק אחרי שהמארחת עלתה ליתרון משער בכורה של ניר חסון, אבל לירן אלמליח קבע חלוקת נקודות דרמטית. ראשון לציון מבחינתה לפחות עצרה רצף של שני הפסדים, אבל לא ניצחה את הפועל רמת גן כבר עשרה משחקים ברציפות.

דקה 20: גול! שער בכורה מרהיב לניר חסון ברמת גן. הקשר שהושאל ממ.ס. אשדוד קיבל כדור במרכז המגרש, התקדם לעבר הרחבה, עבר את השומר וירה כדור לפינה הרחוקה - חברון הצליח לגעת בכדור, אבל לא מנע ממנו להיכנס. 0:1 להפועל רמת גן.

דקה 40: גול! ראשון לציון חזרה ל-1:1. טרידובסקי הרים מצוין מאגף שמאל, במבה שם את הראש והעלה את מאזנו ל-9 שערי ליגה העונה.

דקה 65: גול! המהפך של ראשון לציון הושלם. שוב היה זה במבה שכבש, הפעם הקפיץ מעל עמבר.

דקה 89: גול! הפועל רמת גן עם שוויון דרמטי. לירן אלמליח בעט כדור חזק שפגש את החיבורים. 2:2.

משחקי המחזור ה-26 ביום שישי:

הפועל ראשון לציון - הפועל פתח תקוה
עירוני טבריה - מכבי קביליו יפו
הפועל עכו - הפועל רמת גן
הפועל ניר רמת השרון - הפועל עפולה
הפועל נוף הגליל - מ.ס. כפר קאסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully