וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קח את זה באיזי: סיבוב הפרסה של איזי שרצקי וסלובודן דראפיץ'

שנה עברה מאז שבעלי קרית שמונה התנגח במאמנו והודיע על סיום דרכו באמצעות כלי התקשורת, חרף ההצלחה. לקראת חזרתו המפתיעה כדי להציל בשנית את הקבוצה מירידה, נזכרנו בסיבה לעימות המתוקשר וליקטנו את ההתבטאויות הקשות מצד הבעלים, שכעת מודה בטעותו

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

סלובודן דראפיץ' צפוי לחזור לעירוני קרית שמונה בתור מחליפו של ניר ברקוביץ' שפוטר אמש (שבת) לאחר ההפסד למכבי חיפה, כחצי שנה בלבד אחרי שסיים את דרכו במפתיע חרף הצלחתו עם הקבוצה. כזכור, דראפיץ' מונה למאמן עירוני קרית שמונה על ידי איזי שרצקי בנובמבר 2021 כאשר הקבוצה הייתה במקום האחרון בליגה, כמעט הוביל אותה לפלייאוף העליון והיא בסופו של דבר סיימה במקום השביעי - הראשון בפלייאוף התחתון.

בקרית שמונה הודו הבוקר ש"סלובו היה צריך להישאר ולא לעזוב", אבל שמחו לגלות ששרצקי הסכים לחזור בו ולמנות את המאמן שאותו בחר להעזיב בעונה שעברה. אז לטובת מי שלא זוכר וגם עבור אלו שכן, לפניכם ההתבטאויות הקשות והכה מפתיעות שאמר שרצקי חרף ההצלחה של דראפיץ' בקרית שמונה, לקראת החזרה הצפויה והמפתיעה של המאמן.

יש לציין מראש שההתבטאויות של שרצקי נגד דראפיץ' לפני שנה בדיוק, היו בזמן שהקבוצה עוד דשדשה והייתה בעיצומו של רצף תוצאות שלילות, אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה ליתר דיוק, אבל שרצקי, כפי שהרגיל אותנו לא אחת בשנים האחרונות, לא חסך במילים.

"דראפיץ' חוצפן, חושב שאני בובה וכספומט", ירה שרצקי בשנה שעברה, "דראפיץ' אמר לי שאני לא קובע כלום, למרות שאני משלם על הכל. הוא חושב שאני לא אקבע כלום ואשתוק. אנחנו משחקים בלי חלוצים ולא בועטים לשער כבר שלושה משחקים. הוא מאמן לא טוב ואין סיכוי שהוא ימשיך אצלי בעונה הבאה".

המשפטים הקשים שלעיל נאמרו על ידי שרצקי ב-14 בפברואר 2022. דראפיץ' בחר שלא להגיב, וכעבור מספר ימים שמע את שרצקי מתראיין פעם נוספת ואומר נגדו: "אחרי שלושה משחקים שלא בעטנו לשער, התקשרתי לדראפיץ' ואמרתי לו שהוא צריך לשחק עם שלושה חלוצים. הוא ענה לי 'אתה לא קובע כלום'. לא פיטרתי אותו כי כבר פיטרתי מאמן אחד השנה, אבל הייתי בטוח שהוא יתפטר לבד. הייתי צריך לפטר אותו, טעיתי, אבל לא אפטר אותו כי אנחנו במאבק על הפלייאוף העליון".

בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי עם המאמן סלובודן דראפיץ'. עירוני קרית שמונה, אתר רשמי
ושוב איתכם. דראפיץ' ושרצקי/אתר רשמי, עירוני קרית שמונה

כבר באותם ימים, כפי שגם הצהיר, ידע שרצקי שדראפיץ' לא ימשיך בקבוצה עונה נוספת, אולם כעבור חודשיים, באפריל שעבר, התנצל על דבריו נגד דראפיץ': "הוא מאמן טוב ואדם טוב, וזה הכי חשוב. הוא פגע בי, אבל סלחתי לו והדלת לא סגורה בפניו בעתיד. חצי מהליגה רוצה אותו".

ואכן, דראפיץ' עזב בסיום העונה את קרית שמונה ובספטמבר מונה למאמן הפועל תל אביב. לפני כחודש הוא סיים את דרכו בהפועל תל אביב, וצפוי כעת לחזור מחופשה בחו"ל כדי לנסות להציל את עירוני קרית שמונה מירידת ליגה שנה נוספת. כיצד תיראה מערכת היחסים שלו עם שרצקי? לא נופתע אם נראה את הקבוצה משחקת עם שלושה חלוצים, לפחות בחלק מהזמן.

ולמי שמעוניין להיזכר בעוד כמה הצהרות "דרמטיות" של בעלי קרית שמונה בשנים האחרונות - מביבי ועד BBZ - מוזמן ללחוץ כאן ולקרוא את כל איומי הסרק של איזי שרצקי בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully