וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' יחתום לעונה וחצי בקרית שמונה: "היה צריך להישאר מלכתחילה"

12.2.2023 / 8:25

אחרי שבעבר התעמת עם איזי שרצקי על הסמכויות המקצועיות, הפעם בקבוצה מקווים שהחיבור עם סלובו יהיה מוצלח יותר. ברקוביץ' לא יוותר על שכרו

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

אחרי הפיטורים של ניר ברקוביץ', סלובודן דראפיץ יחתום עם חזרתו מחופשה פרטית על חוזה לעונה וחצי בעירוני קרית שמונה.

דראפיץ אימן את הקבוצה הצפונית בעונה שעברה ולמרות ההצלחה המקצועית החליט הבעלים איזי שרצקי שלא להמשיך עם דראפיץ', וזאת לאחר שהמאמן אמר באחת השיחות לבעלים כי הוא זה שמחליט הכל. כעת לאחר שקורצקי התפטר וברקוביץ פוטר - החליט שרצקי להחזיר את דראפיץ'. "סלובו היה צריך להישאר מההתחלה", אמר שחקן בקרית שמונה, "כבר התחברנו אליו והוא אלינו. לצערנו זה לא קרה אבל עכשיו ננסה להתחבר איתו ביחד שוב".

בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי עם המאמן סלובודן דראפיץ'. עירוני קרית שמונה, אתר רשמי
בהצלחה. דראפיץ' ושרצקי/אתר רשמי, עירוני קרית שמונה

דראפיץ סיכם את מרבית תנאיו כשרק כמה פרטים קטנים אחרונים נשארו, אך ההערכה בקרית שמונה שרק משהו דרמטי יוכל למנוע את החזרה של המאמן. יש לציין שבהסכם שייחתם בין הצדדים יהיה סעיף לפיו אם איזי שרצקי יעזוב את עירוני קרית שמונה בתום העונה הנוכחית, אז דראפיץ' יקבל פיצוי וחוזהו לא יהיה בתוקף גם ב-2023/24.

אגב, לברקוביץ' חוזה עד תום העונה הבאה, והמאמן הבהיר שהוא לא יהיה מוכן לוותר על חוזהו, כך שבקרית שמונה יצטרכו לשלם את שכרו כל עוד המאמן לא מוצא קבוצה אחרת. עם זאת, ירידה לליגה הלאומית בתום העונה תוביל לכך שחוזהו של ברקוביץ' לא יהיה בתוקף והוא לא יהיה זכאי לשכר עבור העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully