וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התואר ה-100 של ריאל מדריד: כל המספרים והתגובות מהזכייה

קארים בנזמה הפך לצרפתי המעוטר בכל הזמנים, פלורנטינו פרס הגדיל את השיא בתור בעלים וקרוס סיפק רמיזה: "חידוש חוזה? אם יהיה משהו רשמי, אתם תדעו"

תקציר: ריאל מדריד - אל הילאל 3:5/ספורט1

ריאל מדריד הניפה אתמול (שבת) את התואר השני שלה העונה. אחרי הזכייה בסופרקאפ האירופי עם ניצחון על איינטרכט פרנקפורט, הבלאנקוס השלימו את המשימה גם בגביע העולם למועדונים עם 3:5 מהנה על אל הילאל בזכייה החמישית שלהם בתואר - הכי הרבה בהיסטוריה. זאת הייתה גם הזכייה העשירית ברציפות של אלופת אירופה במפעל הביניבשתי.


הרץ במבוך: מכשולי הקרקע של הסופרבול
אוסקר גלוך: "הבכורה היתה מרגשת, כולם קיבלו אותי פה היטב"
ניר ברקוביץ' פוטר מעירוני קרית שמונה, דראפיץ' המועמד המוביל להחליפו

קארים בנזמה לצד קרלו אנצ'לוטי ריאל מדריד. רויטרס
שוברים שיאים. בנזמה ואנצ'לוטי/רויטרס

בעלי המועדון, פלורנטינו פרס, היה מאושר בסיום על תואר נוסף: "זה סיפוק רב לנצח, אבל אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה על מנת לזכות בתארים נוספים. כדי לזכות בגביע העולם למועדונים אתה צריך קודם לזכות בליגת האלופות, אז נצטרך לשמור גם על התואר הזה בשביל לחזור לפה שוב בשנה הבאה".

טוני קרוס שהפך לשחקן שזכה הכי הרבה פעמים בתואר התייחס לעתידו במועדון: "חידוש חוזה? אני חושב על זה. אני תמיד בקשר עם המועדון. אם יהיה משהו רשמי אתם תדעו מזה. אני חושב האם להמשיך או לא בכלל בקריירה בעונה הבאה. זה לא ייקח יותר מדי חודשים עבורי לקבל החלטה".

פדריקו ואלוורדה שמח מסיבות נוספות והכריז: "חוץ מהתואר, אני שמח בשבילי ובשביל אשתי על חדשות טובות אחרות - היא בהריון".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ריאל מדריד אלופת העולם למועדונים. רויטרס
הצרפתי המעוטר בכל הזמנים. בנזמה/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי, שמעמדו התערער לאור התוצאות האחרונות של הקבוצה, צחק בסיום: "תודה לפדה (ואלוורדה) שהבקיע עשרה שערים. עכשיו אני לא אצטרך לקרוע את תעודת המאמן שלי".

המאמן הוסיף ופירגן גם לויניסיוס על טורניר נהדר: "הוא פשוט יוצא מן הכלל. יהיו לו עכשיו כמה ימים של מנוחה בגלל צבירת הכרטיסים, זה טוב עבורו".

בספרד היללו את ההופעות של ויניסיוס ופדריקו ואלוורדה שכבשו צמד וזכו כמלכי שערי הטורניר, כאשר הברזילאי נבחר לשחקן הטורניר: "הצמד האדיר חזר - זה רק נראה קל, הם עושים את זה כך".

ויניסיוס ריאל מדריד. רויטרס
איש הטורניר. ויניסיוס/רויטרס

המספרים:

* טוני קרוס הפך לשחקן הראשון אי פעם לזכות שש פעמים בתואר, אחרי שזכה אמש עם ריאל מדריד בפעם החמישית מאז הצטרף לבלאנקוס, כאשר קודם לכן זכה עם באיירן מינכן ב-2014 בגביע הביניבשתי.

* לריאל מדריד זו הייתה הזכייה בתואר ה-100 שלה בכל המפעלים.

* קארים בנזמה הפך לשחקן הצרפתי המעוטר ביותר בתולדות שחקני צרפת. החלוץ הניף את התואר ה-32 שלו בקריירה וה-24 שלו במדי הבלאנקוס, וכעת הוא מרחק שתי זכיות מלעקוף את מרסלו ולהפוך לשחקן בעל הכי הרבה זכיות בתולדות המועדון.

* לריאל מדריד זו הזכייה החמישית בתואר במתכונת הנוכחית והשמינית כולל המתכונת הקודמת של הגביע הביניבשתי.

* קרלו אנצ'לוטי זכה בתואר ה-24 בקריירת האימון שלו והתשיעי על הקווים בריאל מדריד - הכי הרבה זכיות במועדון אחד מבחינתו.

* הזכייה בתואר הפכה את פלורנטינו פרס לבעלים עם הכי הרבה זכיות בריאל מדריד - 31 גביעים.

ברביעי ריאל מדריד תחזור למסגרת המקומית ותארח את אלצ'ה, כאשר בשבת היא תתארח את אוסאסונה במבחן אחרון לפני המפגש הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות אצל ליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully