וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך: "הבכורה היתה מרגשת, כולם קיבלו אותי פה היטב"

עודכן לאחרונה: 11.2.2023 / 22:00

היהלום של הכדורגל הישראלי עלה מספסל זלצבורג בדקה ה-73 והראה ניצוצות: "מקבל שנגד רומא אקבל הזדמנות להראות מה אני יכול לעשות"

שער הבכורה של מנור סולומון בפולהאם/ספורט1

אוסקר גלוך ערך הערב (שבת) את הופעת הבכורה הרשמית שלו ברד בול זלצבורג. היהלום הגדול של הכדורגל הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-73, הראה ניצוצות וסייע לקבוצתו להשלים 0:4 קליל על אוסטריה לוסטאנו במחזור החזרה של הליגה האוסטרית אחרי פגרת החורף הארוכה. ביום חמישי יקווה לקבל דקות מרובות יותר, כשזלצבורג תארח את רומא במסגרת שלב הנוקאאוט של הליגה האירופית.

"זה מרגש מאוד לערוך את הבכורה שלי", אמר גלוך בסיום. "אני רוצה לבנות על זה, להמשיך את הכושר הטוב שלי, לכבוש ולבשל. כולם קיבלו אותי היטב פה, מצאתי חברים חדשים במהרה והלוואי שאמשיך כך. אני מקווה שנגד רומא אקבל הזדמנות להראות מה אני יכול לעשות".

בתקשורת האוסטרית התרשמו לטובה מהבכורה הקצרה. "הקשר ההתקפי הישראלי סיפק רוח חדשה ב-20 הדקות שלו, ויצר מספר מצבי הבקעה טובים", נכתב ב"קיקר".

המאמן מתיאס יאיסל דיבר לקראת הליגה האירופית והודה: "נצטרך להיות בשיאנו נגד רומא כדי לשרוד מולה, היא קבוצה ברמה עולמית. היכולת היום היתה בסדר, נגיע למשחק הזה במצב רוח מרומם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully